Roze slijmverlies, menstruatiekrampen maar ik wordt niet ongestel.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jannn, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Voor de kenners hier even een vraagje :)

Ik moet vandaag ongesteld worden, zou vanaf vandaag ook wel kunnen testen.

Maar gisteren kreeg ik opeens menstratiekrampen, en had roze slijmverlies.. Later ook een heel klein beetje bloed. Kdacht oke, kwordt ongesteld op naar een nieuwe ronde..
    Maar nu is het opeens helemaal gestopt..
    Niks meer te zien!!

Wat kan dat zijn?? Kan ik dan toch wel zwanger zijn??

Ik was van plan niet meer zo vroeg te testen omdat het toch steeds negatief was en dan zonde van mn geld..
    Als ik morgenmiddag nog niet ongesteld bent dan haal ik ze nog wel ergens.. Kwoon alleen in het dorp waar ze geen winkels hebben dat is zo lastig!!

Ik heb al een zoontje van 17 maanden.. Maar tis zo raar, je zou denken dan weet je het toch wel wat het allemaal inhoud? Maar weer die onzekerheid!

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Niemand???

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zwangerschap zijn....maar ook beginnende ong!
    afwachten denk ik...

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Misschien is het een innestelingsbloeding? Ik weet alleen niet of je daar normaalgesproken ook menstruatiekramp bij kunt hebben.
    Ik zou om duidelijkheid te krijgen een testje doen of evt informeren wat het kan zijn bij de huisarts of verloskundige.

5. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    @Jann,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje...;) Ik heb alleen geen roze verlies. Heb wel, net als jij, sinds gisteren met vlagen menstruatiekrampen en vanmiddag had ik ook wat last van mijn onderrug. Heb al een dag of 10 gevoelige tepels, verder nergens wat duidt op zwangerschap. Vind het alleen wel raar dat ik nog niet ongesteld ben geworden (vandaag=NOD)!!

Las alleen wel laatst een topic dat ''ongesteldheidsgevoel'' ook een zwangerschapskwaal kan zijn, alleen dan vraag ik me af wanneer dat gevoel dan begint? Want ik vind het wel heeeel toevallig dat ik precies dat ''ongesteldheidsgevoel'' kwaaltje krijg een dag voor me NOD... Alleen ben het nu nog niet, dus ga wel steeds meer twijfelen...

Hoop dat het uitblijft natuurlijk, maar doordat ik het idee heb dat ik ieder moment ongesteld kan worden, durf ik ook niet te testen!

Weet jij al meer? Al getest of ongi toch doorgebroken?

Liefs

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Tahnee: Ik dacht dat het hier doorgezet was, maar het was weer maar een sliertje. Morgen komen de testen binnen.
    Kdenk dat ik nog maar even gaat testen..

En bij jou?

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja, dat had ik afgelopen maand ook. Ben toen een dag later ongesteld geworden. Ik hoop voor jou, dat het anders afloopt!

8. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    @Jann

Bij mij nog niets te zien... ;)

Ook had ik vorige maanden een paar dagen voor mijn NOD altijd wat slijmverlies, maar dat heb ik nu ook bijna niet... Ik denk dat ik morgen nog even afwacht en als ik donderdag dan nog niet ongesteld ben geworden, dat ik dan ga testen! Heb zo erg het idee dat het elk moment door kan breken, en aangezien ik ook helemaal GEEN zwangerschapssymtomen heb, vind ik het nou ook niet echt motiverend om te gaan testen, snap je?

Hoop voor ons beiden dat die rode duiveltjes lekker wegblijven:D Houden elkaar op de hoogte?!:)

Liefs

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Tahnee: Natuurlijk houden we elkaar op de hoogte haha..
    Ik ben benieuwd..

Ik heb vandaag nog testen besteld, kdacht dat ik ongesteld ging worden maar nu komt het niet dus toch morgen maar ff testen..
    Kben benieuwd!

10. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Ga duimen voor ons!!:D

Keep in touch!:)

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Tahnee: hoe is het bij jou?
    Hier vanmorgen toch echt ongesteld geworden :(

12. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    AAAAHh neee!!:( Wat vervelend zeg... Altijd kut zo'n dag... Maargoed, morgen weer vrolijk en op naar de volgende ronde dan maar... Hopen dat het dan lukt! Nieuwe kansen heh..:)

Ik ben nog niet ongesteld, word gek van de zenuwen! Denk elke keer dat ik vloei en dat het doorzet, en dan ren ik naar de plee, maar dan is er niks... Hoop het zo!

Wacht vandaag nog eventjes 'geduldig' af, en anders morgen testen...

Dikke kussen voor je rotdag!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja tis wel jammer, maar goed joh! Ons zoontje is nog maar 17 maanden dus het heeft ook niet zo'n vaart ;)

Hou me wel op de hoogte he!!

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi,
    Volgens mijn berekeningen en zie banner dus nog geen tijd voor mijn eisprong, echter had ik vandeweek het idee... Flink geklust en nu lig ik al 2 dagen plat, vage buikpijn, gisteren in mijn linkerlies steekjes, opgezette buik, heel erg duizelig en kotsmisselijk! Maar ja, zou het uberhaupt kunnen?

15. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    @ Jann

Nou, uhmmm...

Ik heb zelf nog geen duidelijkheid, ben nog niet ongesteld geworden, en ook geen positieve test in handen gehad. Ik heb dus vanochtend voor het eerst getest met een 1 of andere vage zwangerschapstest van de mediq apotheek (drama test), maar die was echt nega:(

Word weer een paar dagen wachten maar en dan weer testen, en dan met een goede test natuurlijk:p Denk zaterdag of zondag! Als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden... Hou je op de hoogte!

X

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow... balen die onzekerheid zeg!
    Anders moet je ff die van kruidvat halen of bestellen op matcare.nl die zijn ook super goed!!

Hou me op de hoogte meid!!

17. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    @moi78

Kan het niet zo zijn dat dit klachtjes zijn omdat je eisprong eraan komt? Vruchtbaar slijm hoef je namelijk niet per see op de dag van je eisprong te verliezen... Dit kan ook al een paar dagen eerder zijn.

En ik weet niet of dat zou kunnen.. Weet alleen dat een innestelling plaatsvind 5 a 10 dagen na de eisprong, maar dat is bij de ene vrouw weer anders dan bij de andere vrouw natuurlijk... Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt, dus kan je eigenlijk hierop niet eht antwoord geven, sorry. Succes verder!

18. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    @Jann

Ja, die van de kruidvat heb ik in principe altijd in huis, alleen nu net niet...;) Die 2v5 heh? Die van matcare ken ik niet, kan ik ook eens gaan proberen! Dankjee

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @Tahnee, thanks voor je antwoord...

Ik weet het niet, mijn ei heb ik naar mijn idee namelijk eerder gevoeld, want sinds ik gestopt ben met de pil voel ik dit...

Inmiddels nog steeds misselijk, en onderin mijn buik, een ongiachtige pijn....

20. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Dat ongesteldheidsgevoel heb ik altijd op de dag van mijn eisprong! Misschien kun je vanaf volgende maand eens gaan proberen met ovulatietesten als je wilt weten op welke dag je ei nou werkelijk valt?

Deel Deze Pagina