Nou dames, Zal ik misschien dan toch tot het groepje horen die pas na nod positief test?? Ik hoop het zo! Kon me net niet inhouden, dus getest met middag urine ( 2 uur geleden voor het laatst naar het toilet geweest). Ik zie nu een heeel licht streepje weer. Maar wel duidelijker dan zaterdag morgen en meer rozig. Nu hoef ik ook niet extreem te turen, zie hem wel in een oogopslag. Ik weet niet of ik hem op de foto heb gekregen. Nou morgen ochtend maar weer testen, spannend hoor! Heb er net gelijk 4 ingeslagen hihi.
Op de 1e foto zie ik hem niet. Op je laatste foto zie ik hem zeker wel. Morgenochtend zal ie wat donkerder moeten zijn. Spannend!
Ik zie op de foto niet echt een streepje.Wel iets grijzigs.Ik ga voor je duimen,maar je zit nu 14 dpo,of al verder toch?In 99,9 procent van de gevallen test je goed zichtbaar positief op 14 dpo,ik ben dus bang dat je nu niet zwanger bent.Er zijn inderdaad zeldzame uitzonderingen...maar dat zijn er (bij een vastgestelde eisprong) echt maar heel weinig.(1:1000)
Er van uitgaande dat ze inderdaad op 14dpo zit, wat dus nog helemaal niet zeker is. Zoals ze al aangaf zou ze ook nog op 12 dpo kunnen zitten. Hopelijk loopt ie op ts.
We gaan het meemaken pipo. Ik heb nog geen gat in de lucht gesprongen, maar hou het wel in de gaten komende dagen. Mocht ik volgende week maandag nog niet ongesteld zijn én geen positieve test hebben, dan bel ik mn gyn maar eens op. En klopt, ik zit nu minstens op dpo 14. Lief dat je toch mee blijft duimen Dames is vind het zo fijn dat zoveel dames toch mee kijken, duimen draaien en hopen voor me. Dankjulliewel, voel me erg gesteund door jullie
Hoi Jamie1, zo'n streepje had ik ook op NOD. Pas de dag erna had ik een streepje, die echt heel duidelijk was. Maar ik zie 'm wel hoor!!!!!! Hij zit er echt! Spannend!
ik zie het streepje wel. ik ga voor je duimen dat deze mooi oploopt. zelf heb ik vandaag ook zo'n streepje op de kruidvat test. ik heb alleen geen idee hoeveel dpo ik ben
Spannend ejra, ik hoop dat hij oploopt. Vanochtend had ik helaas een omo witte test. Ik snap er niet zo veel van. Eisprong gehad volgens de gyn, geen menstruatie, heel licht streepje gister die er echt al binnen de 5 min stond en roze was, en nu niks. Ik heb besloten van het weekend pas weer te testen, en maandag mn gyn te bellen als hij negatief blijft en ik nog steeds geen menstruatie heb. Nogmaals bedankt voor het meekijken!
Ben heel benieuwd! Zag op de 2de test idd een roze streepje.. lastig dit zeg! Hoop zo voor je dat het toch positief wordt en anders dan je maar ongesteld wordt want dit afwachten is ook niets. Hou ons op de hoogte
Op je 2e testje zag ik ook een 2e streepje. Balen dat je nu nega test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Dames, gisteravond is plots mn menstruatie doorgebroken. Ben erg blij met de duidelijkheid, op naar de nieuwe ronde. Bedankt voor het meeleven, meelezen en duimen allemaal! Heb me heel erg gesteund gevoeld door jullie. Groetjes