14 dagen na iui en 15 dagen na pregnyl, vandaag had mijn 1e menstruatiedag moeten zijn. Klein beetje bruinverlies als ik met papiertje in vagina ga. Net een tuurstreepje op test van Kruidvat 2v5. Wat denken jullie?
Kan het nog niet bevatten!! Morgenvroeg maar weer testen, na 5 jaar proberen een streepje, na de 1e iui... Ik mocht officieel as maandag pas testen (na 2 dagen overtijd en 16 dagen na iui)
Ok. Dan is je eisprong dus op 14 mei in de late avond geweest en zit je nu op 13 dpo (15 mei was 1 dpo). Ik vind hem wel wat licht voor 13 dpo. Je hebt neem ik aan maar 5000 gespoten? Ik duim dat hij morgen is opgelopen! Het is je zeker gegund na zo'n lange tijd!!!
Oh meis ik hoop het zo voor je, maar wil je wel een beetje behoeden voor teleurstelling! Ik had afgelopen ronde ook zo een streepje op 15dgn na pregnyl. De dag daarna een iets duidelijker streepje (zie mijn fotoalbum)! Helaas liepen de testen daarna af! Ik weet dat mijn situatie niets over de jouwe zegt, hoop het ook niet, maar had wel het gevoel je te behoeden voor teleurstelling! Ik ga voor je duimen!
Ik begrijp het, ik wacht gewoon morgen even af, kijken of de lijn met ochtendurine duidelijker is, zo niet, dat zit de pregnyl nog in mijn lijf (wat ik overigens wel lang vind)
Overigens was dat van mij niet meer van pregnyl hoor! Ik was even zwanger, maar het ging al snel mis!
Vroege miskraam hoop dat je snel een positieve test mag hebben. Maar inderdaad het kan zo verwarrend zijn..
Ja dat is het nadeel van pregnyl he, hoewel ik nog nooit eerder zo een duidelijk streepje op 14dpo had gehad... ik dacht direct dat dit is geen pregnyl meer, maar wel een beetje twijfel! De volgende dag was ie duidelijker en toen wist ik het zeker! Helaas de dag daarna weer een minder streepje ik denk in ieder geval dat je streepje wel een positieve is, nu moet ie alleen wel mooi gaan oplopen! Ik duim voor je!
Ik heb inderdaad weer getest vanmorgen, alleen de test word steeds duidelijker.. Ik snap er niets meer van... Eergisteren heftig gebloed, nu amper nog wat...kan ik af met een inlegkruisje
Ik zou zeggen morgen weer testen, kan altijd met de innesteling te maken hebben. Komt vaker voor dat vrouwen rond de eigenlijke menstruatie tijd wat bloed verlies hebben maar dat het niet hun menstruatie is maar de vorming van de placenta. Als het streepje morgen niet donkerder is geworden met de ochtendurine dan zou ik je huisarts vragen of je je HCG mag laten prikken en de dag erna ook weer, zo dat je weet of het oploopt of niet. Ik hoop heel erg dat de test morgen weer duidelijker is. Liefs
sommige vrouwen hebben idd bloedverlies rond de verwachte menstruatie. Alleen wordt dan niet de placenta gevormd, maar is dit bloed van de innesteling. Placenta wordt pas gevormd vanaf een week of 6 als ik het me goed herinner
Maar wat ik me dan afvraag, kunnen dit dan ook hevige bloedingen zijn? Vanmorgen fertiliteit gebeld, moet nog steeds afwachten.. Kijken wat de test gaan doen, heb besloten om van het weekend weer te testen.. Word ondertussen wel gek van de zenuwen.. Omdat ik niet weet waar ik aan toe ben...
ik heb hier weleens verhalen gelezen van meiden die net zo hevig gebloed hebben met stolsels en al net als tijdens een echte ongi. Deze dames bleven zich na de ongi dan raar voelen en hadden dan een knaltest. Maar dit zijn wel de uitzonderingen natuurlijk, maar het kan wel! Toen ik voor het eerst zwanger was kwam ik er achter door een miskraam op 8 weken. (bevestigd door verloskundige n.a.v. wat ik heb gezien en het verloop van de menstruatie) Ik heb op 4 weken een bloeding gehad die heel erg leek op mijn gewone ongi misschien ietsje lichter, maar ik heb sowieso een lichte ongi van mezelf. Tot ik dus op 8 weken ( weer precies op het moment dat ik ongesteld moest worden) een enorm zware ongi had. Zo zwaar had ik het nog nooit in mijn hele leven gehad en na het verlies van een zakje/bolletje (vruchtzakje dus) was het vrijwel meteen over. Ik dacht voordat ik dat zakje zat dat ik gewoon wat heviger was om de vorige maand een beetje goed te maken ofzo haha. Wat ik met dit verhaal wil zeggen is dat je dus zeker bloedingen kan hebben rond je menstruatie en toch zwanger kunt zijn
Geeft me weer een beetje moed, al met al heb ik 1.5 dag flink gebloed, nu eigenlijk weinig tot niets (oud bloed) welkom het zo dat er meerdere eitjes op springen waren op het moment van iui, kan het misschien ook zijn dat er een eitje afgestoten is?