Testen, hoe lang al zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JJ1991, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1991

JJ1991 Actief lid

Feb 5, 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag nogmaals getest. Zie op de foto het resultaat. De action test is van vrijdagavond. De 2 daaropvolgende kv testen zijn van zaterdag- en zondagochtend. De laatste kv test en de clearblue test zijn van vandaag (middag). Ik meen mijn eisprong gevoeld te hebben op 10 aug (ik heb niet getemperatuurd en heb ook geen ovulatietesten gebruikt). Klopt clearblue dan wel of kan eisprong evengoed later zijn geweest? Of licht het aan het feit dat ik vanmiddag getest heb ipv. vanmorgen?

Attached Files:

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zo een test als die van de kruidvat had ik op 12/13 dpo. dus dan klopt de cb. dan ben je ongeveer 4 weken nu. enne het is maar een indicatie he ;)

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Als ik zo kijk naar je testen dan ben je misschien net 4 weken zwanger of misschien zelfs nog voor je NOD! Gefeliciteerd iig!

4. Poesta

Poesta Bekend lid

Aug 13, 2015
    879
    307
    63
    Volgens mij is cb zo vroeg in de zwangerschap beter betrouwbaar met ochtend urine. Pas na je NOD kan ie ook overdag. Zie bijsluiter, heb hebt ff niet paraat :)

5. JJ1991

JJ1991 Actief lid

Feb 5, 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Mijn laatste ongesteldheid was 24 juli. Mijn cyclus duurt al enkele maanden ongeveer 30 dagen dus mijn nod verwachtte ik afgelopen weekend.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik denk dat je of later een eisprong heb gehad of je urine was nog niet geconcentreerd genoeg maar zwanger ben je, niet vergeten dat de CB digitaal een indicatie is, het kan dus niet precies vertellen hoelang je zwanger bent als ik je kruidvat vergelijk met je CB vind ik dat goed zo was die van mij ook en gaf ook zwanger 1-2 aan

maar wel 100% zeker dat je zwanger bent dus genieten meid :D:D;)

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    tja je kan nooit er vanuitgaan dat je eisprong op dezelfde dag komt. denk dat ie later is geweest

Share This Page