Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen hier. Ik heb een miskraam gehad, veel bloedverlies en heb ook een echo die dit bevestigde. Ik heb had maandag een negatieve zwangerschapstest. Nu heb ik vandaag een knal positieve ovulatietest! Heb er voor de zekerheid nog een gedaan en die was wederom positief. Kan dit zo vroeg al? Nu alweer een eisprong?
Het bloeden begon op 29 oktober maar was niet continue aanwezig. Maandag heb ik voor het laatst bloed verloren en had toen ook een negatieve zwangerschapstest. Ik zal zo eens een foto van de ovulatietest plaatsen.
Het lijkt mij stug hoor.... Ik heb ook een MK gehad op 16 okt, maar zit nu pas in mijn eisprong periode.... een eitje groeit maar circa 1.5 mm in de twee dagen ofzo...kan verschillen, maar niet veel! En het moet toch zeker 18 mm zijn wil het ongeveer springen zeg maar...dus het lijkt mij geen eisprong te zijn.... maar je weet het nooit...de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch
Ik ben gecuretteerd op 19maart en op 28maart had ik alweer mijn eisprong. Ik was toen echt nèt gestopt met vloeien...dus beteken wel. Succes!