Omphalocele bij pretecho ontdekt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door DJR, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reacties.
    Mijn kindje haar darmen zitten in een vlies zakje en komen vanuit de navel. Het is anders dan gastroschisis.
    We moeten woensdag de uitslag van de vwp afwachten.

2. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Heel veel succes! Bij mij zagen ze met 10 weken ook openbuikje. Ik moet toen 2 weken wachten om te kijken of het van zelf weer dicht zou sluiten. Gelukkig was dit wel het geval. Met 12.4 weken was het buikje gesloten en zat alles er weer in. Hebben ze bij jou niet eerder kunnen Zien? Of hoever ben je? Ik ging toen ook door paniek heel veel uitzoeken. Maar gelukkig is het wel goed te verhelpen. Alleen vervelend dat je baby misschien wel gelijk geopereerd moet worden.. Heel veel succes en sterkte!

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Veel sterkte met het wachten op de uitslag. Dat je dochtertje geen hartafwijking heeft is in ieder geval al erg positief en dat verder buiten het buikje alles er goed uit ziet, blijf je daaraan vasthouden.

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    geen ervaring, wens je veel sterkte

5. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Heel veel sterkte de komende tijd

6. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heel veel sterkte en duimen voor een goede uitslag! Het is allemaal heel heftig, maar lees alleen hier al genoeg positieve verhalen van kindjes met wie het helemaal goed gekomen is, hopelijk bij jullie kindje ook!

7. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gevoel wordt steeds beter over de vwp uitslag maar durf gewoon niet teveel te hopen.
    Ik ben op dit moment 16+2 dagen zwanger.
    Ben blij dat we de pretecho hebben gedaan en dat ze er nu zo snel achter kwamen.
    Hierdoor heb ik nog voldoende zijn om na te denken wat wij willen en de baby de laten onderzoeken.
    Bedankt allemaal voor jullie medeleven!
    Liefs

8. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wat een spannende tijd zeg voor jullie! Ik hoop voor jullie een goede uitslag. Ik heb wel vaker gehoord van een soort gastroschisis bij baby's waarbij het uiteindelijk allemaal goed kwam. Hoop voor jullie ook op een positieve afloop! Sterkte!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik duim voor een goede uitslag woensdag!

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik duim mee!

11. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Veel sterkte tijdens deze wachtdagen. Hoop op een gunstige uitslag voor jullie!

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Heel veel sterkte!

13. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Sterkte deze vervelende dagen in de wacht! Ik duim voor jullie en jullie meisje dat er goed nieuws komt! Knuffel

14. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas nog geen telefoontje gehad...ben op van de zenuwen en ook zo moe. Vanmorgen wakker geworden en direct weer overgeven.
    Wat de uitslag ook is, alles beter dan deze onzekerheid. Weet gewoon niet waar ik aan toe ben....zo frustrerend!!
    Heb nog wel even de exacte uitslagen opgevraagd van de nekplooimeting bij de vk
    Down: 1 op 20241
    Edwards trisomie 18 : 1 op 50233
    Patau trisomie 13: 1 op 157364
    Vind deze getallen echt extreem hoog waar de kans dus ook extreem klein zou zijn, maar durf gewoon niet teveel te hopen.
    Ik wordt vandaag of morgen gebelt.....

15. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Gat, wat een stress en onzekerheid zeg! Heb het echt met je te doen!
    Kan je niet bellen of ze de uitslag vandaag verwachten? Het zal vast niet bij de procedure horen maar misschien krijg je dan iets meer zicht of je nog een dag moet wachten.
    Ik wens je ontzettend veel succes en duim mee voor een goede afloop!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes met wachten,ik hoop op een goed uitslag!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat een verschrikkelijke onzekerheid... Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! X

18. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijk dat wachten.. veel sterkte nog even!

19. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Verschrikkelijk die onzekerheid!
    Hopelijk hebben jullie inmiddels wat gehoord

20. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag om 16:30u eindelijk gebelt.... Pfff deze middag leek wel een week te duren!!
    Ik was al half weg gesukkeld in bed en de hoop dat ik vandaag de uitslag zou krijgen was al helemaal weg.
    Met mijn telefoon op mijn gezicht in slaap gevallen en ineens stond er groot in mijn scherm ANONIEM. ik riep mijn vriend en durfde niet op te nemen...
    "Hallo met ..... Van het lumc, ik bel ivm met de uitslag van de vwp." Uhhh jaaaaaa?? Ik kon geen normaal antwoordt geven..(hoe onbeschoft van mezelf)
    " ja alles is positief en uw kindje heeft GEEN chromosoom afwijking"
    Ik huilde, zweette, trilde en lachte tegelijk. Ik was zo opgelucht.
    Dit is DE uitslag die bepalend is of ons kindje levensvatbaar is.
    Nu wacht ons nog wel een 2de uitslag van de vwp maar ze zei dat we ons niet heel erg zorgen hoefde te maken en als er iets ernstigs met de baby was , dat dit uit deze uitslag had moeten komen. Ook de 20weken echo wordt even spannend maar op de 1 of andere manier voelt et nu wel goed☺️
    Ik geniet nu van het moment met deze mooie uitslag
    Bedankt lieve meiden, voor jullie medeleven!!!

Deel Deze Pagina