Dankjewel voor de reacties. Mijn kindje haar darmen zitten in een vlies zakje en komen vanuit de navel. Het is anders dan gastroschisis. We moeten woensdag de uitslag van de vwp afwachten.
Heel veel succes! Bij mij zagen ze met 10 weken ook openbuikje. Ik moet toen 2 weken wachten om te kijken of het van zelf weer dicht zou sluiten. Gelukkig was dit wel het geval. Met 12.4 weken was het buikje gesloten en zat alles er weer in. Hebben ze bij jou niet eerder kunnen Zien? Of hoever ben je? Ik ging toen ook door paniek heel veel uitzoeken. Maar gelukkig is het wel goed te verhelpen. Alleen vervelend dat je baby misschien wel gelijk geopereerd moet worden.. Heel veel succes en sterkte!
Veel sterkte met het wachten op de uitslag. Dat je dochtertje geen hartafwijking heeft is in ieder geval al erg positief en dat verder buiten het buikje alles er goed uit ziet, blijf je daaraan vasthouden.
Heel veel sterkte en duimen voor een goede uitslag! Het is allemaal heel heftig, maar lees alleen hier al genoeg positieve verhalen van kindjes met wie het helemaal goed gekomen is, hopelijk bij jullie kindje ook!
Mijn gevoel wordt steeds beter over de vwp uitslag maar durf gewoon niet teveel te hopen. Ik ben op dit moment 16+2 dagen zwanger. Ben blij dat we de pretecho hebben gedaan en dat ze er nu zo snel achter kwamen. Hierdoor heb ik nog voldoende zijn om na te denken wat wij willen en de baby de laten onderzoeken. Bedankt allemaal voor jullie medeleven! Liefs
Wat een spannende tijd zeg voor jullie! Ik hoop voor jullie een goede uitslag. Ik heb wel vaker gehoord van een soort gastroschisis bij baby's waarbij het uiteindelijk allemaal goed kwam. Hoop voor jullie ook op een positieve afloop! Sterkte!
Sterkte deze vervelende dagen in de wacht! Ik duim voor jullie en jullie meisje dat er goed nieuws komt! Knuffel
Helaas nog geen telefoontje gehad...ben op van de zenuwen en ook zo moe. Vanmorgen wakker geworden en direct weer overgeven. Wat de uitslag ook is, alles beter dan deze onzekerheid. Weet gewoon niet waar ik aan toe ben....zo frustrerend!! Heb nog wel even de exacte uitslagen opgevraagd van de nekplooimeting bij de vk Down: 1 op 20241 Edwards trisomie 18 : 1 op 50233 Patau trisomie 13: 1 op 157364 Vind deze getallen echt extreem hoog waar de kans dus ook extreem klein zou zijn, maar durf gewoon niet teveel te hopen. Ik wordt vandaag of morgen gebelt.....
Gat, wat een stress en onzekerheid zeg! Heb het echt met je te doen! Kan je niet bellen of ze de uitslag vandaag verwachten? Het zal vast niet bij de procedure horen maar misschien krijg je dan iets meer zicht of je nog een dag moet wachten. Ik wens je ontzettend veel succes en duim mee voor een goede afloop!
Vanmiddag om 16:30u eindelijk gebelt.... Pfff deze middag leek wel een week te duren!! Ik was al half weg gesukkeld in bed en de hoop dat ik vandaag de uitslag zou krijgen was al helemaal weg. Met mijn telefoon op mijn gezicht in slaap gevallen en ineens stond er groot in mijn scherm ANONIEM. ik riep mijn vriend en durfde niet op te nemen... "Hallo met ..... Van het lumc, ik bel ivm met de uitslag van de vwp." Uhhh jaaaaaa?? Ik kon geen normaal antwoordt geven..(hoe onbeschoft van mezelf) " ja alles is positief en uw kindje heeft GEEN chromosoom afwijking" Ik huilde, zweette, trilde en lachte tegelijk. Ik was zo opgelucht. Dit is DE uitslag die bepalend is of ons kindje levensvatbaar is. Nu wacht ons nog wel een 2de uitslag van de vwp maar ze zei dat we ons niet heel erg zorgen hoefde te maken en als er iets ernstigs met de baby was , dat dit uit deze uitslag had moeten komen. Ook de 20weken echo wordt even spannend maar op de 1 of andere manier voelt et nu wel goed☺️ Ik geniet nu van het moment met deze mooie uitslag Bedankt lieve meiden, voor jullie medeleven!!!