Omphalocele bij pretecho ontdekt

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door DJR, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jaaaaaaaa!!!! Super nieuws voor nu!!!! Gefeliciteerd meid 😁👍🎉

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wat verschrikkelijk fijn voor jullie!

3. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees al even mee. Maar wat een fijn eerste bericht!! Wow!! En nu lekker slapen vannacht, goed voor jou en de kleine.

4. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Mooi nieuws!
    Dat geeft rust, en dat kun je wel gebruiken nu.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum Belgiƫ
    Fantastisch nieuws! Wat moet er een blok van jullie schouders gevallen zijn! (en als alles goed gaat ben je nu in een diepe, rustige slaap :) )

6. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Wat fijn!! Super zeg. Ik hoop dat je nu weer heerlijk kunt gaan genieten van de zwangerschap!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    wat fijn!!:D
    Nu lekker genieten meid!

8. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hey DJR,

Wat een naar bericht hebben jullie gekregen! Ik ben bijna 2 jaar geleden bevallen van een zoontje met gastroschisis en kan me je angsten en zorgen goed voorstellen!
    Het is inderdaad net even wat anders dan omphalocele, doordat de darmen niet beschermd zijn tegen het vruchtwater en inderdaad omdat het minder vaak gepaard gaat met syndromen. Maar gelukkig lees ik dat je goed nieuws hebt gehad over de vwp!

Ik wil altijd met je mailen als je mijn ervaringen wil weten (operatie, ziekenhuisopname etc). Ik weet nog dat ik met echt zoveel vragen zat!
    Bij ons is het allemaal goed gekomen, we hebben een gezond bijna 2-jarige knul rondlopen en het enige wat we er nog gemerkt van hebben is dat hij laatst een subobstructie van zijn darmen had, maar dat is ook spontaan genezen.

Nou... heel veel succes de komende maanden, het is een spannende zwangerschap, maar bij het LUMC zit je goed met begeleiding (ik denk dat je daar ook zal bevallen) en als je nog wat wil weten vraag maar raak!

9. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Goed nieuws!!! Heel erg fijn!!!

10. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws! Fijn!! Mag ik jou wat vrAgen?! Heb je tussen de 11 en 13 weken een combinatietest gedaan? Mijn reden voor mijn vraag heeft niet te maken met jou hoor! Alleen met mij zelf die nog een beetje twijfel om het te laten doen! Hoop dat ke het niet erg vind dat ik het vraag. Sterkte verder! X

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Jeetje wat een verhaal! Gelukkig een goede vwp uitslag! Blijf je bij het lumc onder controle? Ik ken de gyn's daar niet, maar de kinderafdeling is super, echt heel hoge kwaliteit zorg. Daar kunnen ze jouw meisje straks helemaal gezond krijgen!

12. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve berichtjes allemaal!
    Ik doe van binnen een vreugde dansje maar ben toch nog afwachtend voor de 20 weken echo en de 2de uitslag van de vwp. Maar mijn gevoel daarover is wel goed.
    Ik ga morgen toch maar alvast iets kopen voor mijn meisje ☺️

13. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd met jullie goede uitslag.
    Snap dat t nog ff spannend blijft maar hoop dat je weer beetje meer op je roze wolkje kan gaan zitten

14. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Net weer gebeld voor de 2de uitslag van de vwp! Alle chromosomen zijn normaal!!!! Ons geluk kan niet op. Wat een opluchting.
    Volgende week woensdag nog de 20 weken in het lumc en als die goed is worden we doorverwezen naar het Erasmus in Rotterdam en het Sophia om met de kinderarts en kinderchirurgen te praten.
    Als alles dus verder goed is met mijn baby, ziet het er allemaal een stuk rooskleuriger uit. Op het openbuikje na... Voor nu ben ik weer heel dankbaar dat de uitslagen van de vwp goed zijn ☺️
    Liefs

Deel Deze Pagina