Da snap ik Maar wat de vk op de echo zag, is dat altijd zo bij n vrouw of alleen als je zwanger bent?
Hoi ik heb ook onregelmatige cyclussen. Na gebruik van de pil 14 jaar lang stopte ik in maart 2011. Mijn menstruatie kwam om de 7 à 8 weken. In januari 2012 werd dat eindelijk wat regelmatiger, nl 5 weken en in april/mei zelfs 30 dagen. Maar nu ben ik weer terug bij de 5 weken. Ik had alleen mijn ei deze maand erg laat en mijn lf was erg kort, nl 8 dagen. Het is moeilijk om er minder mee bezig te zijn zoals vele al roepen. De wens voor een kindje is zo groot, maar gelukkig zijn er ook vrouwen met onregelmatige cyclus vanzelf zwanger geworden blijkt uit de verhalen hierboven. Dus ik blijf hoop houden en probeer het een beetje van mij af te zetten.
@chantalcindy, hopen dat ie deze ronde wat korter is voor je. @hilse succes straks. Ben benieuwd wat de ha zegt.
Meiden, bijna zonder dat ik wat gezegd heb heeft hij me doorverwezen naar de gyn! Krijg binnen 2wk ongeveer een oproepje waarschijnlijk Zo blij en opgelucht! Hij zei ook, wie weet is er wel wat aan de hand! Vroeg niet eens naar ovu testen
Fijn meid.. dat je ook serieus bent genomen!! Hopelijk valt het allemaal mee!! Ik hou je in de gaten!! Ben benieuwd hoe het afloopt.. Liefs..
Wanneer hebben jullie de stap na de huisarts gezet? Ik zit nu op één cylcus van 33dgn en nu op dag 44 maar nog geen menstruatie te bekennen. Dit na 1,5 jaar niet gemenstrueerd te hebben (10mnd bv en een zwangerschap) daarvoor dacht ik 33-35 -zwanger. Wordt er zo onzeker van!
Hilse, dat is wel prettig dat je doorgestuurd bent. Bertha, je word normaliter pas doorgestuurd als je 6 maanden achter een geen menstruatie hebt gehad of 1 jaar bezig bent. Ze wilde mij eigenlijk al niet verder helpen, terwijl ik echt onzeker cyclussen had van 119 en 88 dagen (4 en 3 maanden!!)... Omdat ik op hoge poten naar een andere arts ben gegaan nadat ik een huisarts had die de gyn belde met de mededeling dat ik de pil nog slikte en niet ongi werd (ik slikte de pil dus niet meer) en die gyn dus heel terecht zei dat ik niet doorverwezen hoefde te worden (als je de pil slikt is het ook niet zo'n ramp) Vervolgens bij een andere gyn terecht gekomen en nu blijk ik PCO te hebben en MOETEN mijn menstruaties opgewekt worden met medicatie wil ik uberhaupt zwanger worden. Kortom: Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken over je cyclussen, die zijn voorals nog relatief netjes! Al snap ik natuurlijk uit duizenden dat langere cyclussen als 28 dagen onzeker maken... Succes meid...
Hey Meiden, Hier nog een onregelmatige cyclus En willen graag een brusje voor milan. Zijn nu bijna 5 mnd bezig,maar zonder reslutaat. Ik wacht deze maand nog af en daarna ook naar de ha. Voor milan zijn wij zelf 1,5 jaar bezig geweest waarvan de 15 mnd MMM. Volgens onze HA moet je het eerst min een half jaar zelf proberen tot je word doorgestuurd. Gelukkig stuurde ze ons direct door omdat ik na een dik half jaar nog steeds niet ongi werd. Er werd gecontateerd PCO en uiteindelijk na veel hormoonkuren zwanger geworden dankzij Menopur/Pregnyl. Maar toch hoop je stiekum op een spontane actie....Maarja Heel veel suc6 meiden