Sinds vanochtend heeft ze ondekt dat ze ook in bed om kan rollen! Vanochtend lag ze op dr buik een beetje te spelen. Vanmiddag was ze ook omgerold en sliep ze bijna, toen ik even ging kijken of ze niet helemaal boven de dekens lag schoot ze ineens met dr koppie omhoog, het was net alsof ze gewoon op d'r rug lag en heel snel overeind kwam. Ik schrok me rot, pff! Is het niet eng dat ze omrollen in bed? Als ze dat nou 's nachts doen bijvoorbeeld? Vind het maar niks.. Hebben jullie tips/ervaring?
Tja, ze is 8 maanden, kan zelf omrollen en is ook wel groot genoeg om zelf haar hoofdje te draaien. Ik zou mn eigen er niet zo druk over maken hoor ! Hier al een buikslaper vanaf 2-3 dagen, en ik ben nooit bang geweest!
Hier een buikslaper vanaf 6 maanden, ze rolde om vanaf 4 maanden om (ook in bed), maar kon niet op haar buik slapen, vanaf 6 maanden opeens wel. Ik heb me 2 nachten drukgemaakt (en haar teruggedraaid, maar de 2e nacht draaide ze meteen weer naar haar buik).
Silver is nu 6 maanden en draaide met 5 maanden al om. en ook in bed. gaat gewoon goed. want ze kan ook haar hoofd goed draaien. en een buik slaper is niet erg.
ik heb ook een buikslaper, zodra de kleine wakker begint te worden dan draait ze en rolt ze om, je wilt niet weten hoe ze soms ligt. Ik ben er niet bang voor hoor, ze is sterk genoeg om te draaien en te rollen.
als ze zelf kunnen omrollen kunnen ze ook terug rollen als ze het benauwd krijgen. mocht je het heel eng vinden haal je de dekens weg en geen je een slaapzakje daar kan weinig tot niks mee gebeuren.
Hier precies hetzelfde sinds 8 maanden. De eerste dagen draaide ik hem nog weer terug, maar dat heeft geen zin. Hij slaapt nu altijd op zijn buik.
jelle is al sinds 6 maanden een buik slaper in begin ging ik 's nachts tig x er af om hem weer op de rug te rollen nu zijn we het gewend jelle ligt vanaf vanmiddag in een safe t sleep maar dit i.v.m erge hoofd bonken
Mijn dochtertje slaapt altijd in een slaapzak zodat ze niet om kan rollen, anders zou ze dat ook zeker doen maar ik vind het toch wel eng hoor.