Hallo allemaal, Ik heb ff wat hulp nodig hoor... Sebas heeft sinds gisterochtend weer hele dunne luiers. Op zich niet vreemd, maar de inhoud deze keer wel: tussen al dat "water" zitten allemaal kleine zwarte sliertjes van ongeveer een halve centimeter. Alsof er allemaal kleine draadjes naaigaren in z'n luier zitten. Wie herkent dit? Ik heb even gedacht dat het de banaan is dit ik 'm gegeven had, maar daar heeft ie niet veel van op. Donderdag zijn we voorzichtig met koemelk- en eiwitvrij brood begonnen (ivm allergie), maar sindsdien is hij weer aan het "projectiel-spugen", dus daar zijn we weer mee gestopt. Herkennen jullie die broeken van een virus of tandjes? Of heeft het naar jullie idee te maken met een reactie op het brood? Hij heeft vrijdag voor het laatst brood op. Het ziet er in ieder geval niet uit als broodkruimels. O ja, hij spuugt nog steeds! Alvast bedankt! groetjes, pooh
Dean heeft het wel eens gehad, altijd net als hij banaan gegeten had. Volgens het CB kon het geen kwaad.
Ik zou bij twijfel toch even overleggen met ha-post. Het is zo toch lastig beschrijven wat je echt bedoeld op zo'n forum en ik denk dat het beter is dat iemand (van ha-post) het dan even ziet. Hij/zij kan je dan evt geruststellen. Succes....hoop dat het snel beter met hem gaat. Erna.
Je kunt bij twijfel altijd beter even overleggen. Hier was het ook schrikken toen ik het zag, Maar was echt van de banaan. Hele dunnen draadjes waren het maar ze bewogen niet dus heb er bij de volgende banaan op gelet en jawel hoor daar waren ze weer.
is van de banaan. snij maar eens een banaan open dan zie je kleine zwartje sliertjes, er zijn dan ook mensen die eerst die draadjes uit de banaan halen en dan de banaan aan de kleine geven. kan geen kwaad, maar als je twijfelt moet je gewoon ff de huisarts bellen. joyce
Hallo meiden, bedankt voor jullie reacties! Vandaag geen rare zwarte sliertjes meer gehad. Maar hij heeft dan ook geen banaan gehad vandaag. Ik had gisteren voor het eerst z'n banaan geprakt (gepureerd vond meneer overigens makkelijker/lekkerder). Daarvoor altijd gepureerd en toen geen last gehad. Ik hou het even in de gaten, als hij morgen weer sliertjes heeft ga ik ff naar de huisarts. Bedankt! groetjes, pooh
hier eerst ook zwarte dingen in de luier na banaan eten, toen heb ik die dingen uit de banaan gesneden. nu geef ik weer gewone hele banaan en blijft het weg.