Omrollen naar 1 kant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.988
    113
    Onze kleine meid is lekker vlot, ze kan nu sinds een week of 2 van haar rug op haar buik rollen (en ook weer terug).
    Dit doet ze echter steeds naar dezelfde kant. Heel soms maakt ze wel eens dezelfde voorbeweging naar de andere kant, maar het blijft bij rug holtrekken en die kant opkijken. Zo begon het omrollen aan de andere kant ook dus wie weet komt het nog, maar voorlopig doet ze niks anders dan dus die ene kant omrollen. In bed, op het speelkleed en sinds vandaag ook in de box.
    Ik probeer haar wel eens 'handmatig' de andere kant om te rollen en dit vind ze ook prima, alleen doet ze dit niet uit haarzelf.

Moet ik me hier al zorgen om maken of zou het vanzelf ook de andere kant op komen? Moet ik haar actief stimuleren ook de andere kant op te rollen of moet ik het voorlopig maar even laten?

2. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Jij antwoorde net op mijn berichtje dat je het slapen overdag herkende. Nu kan ik zeggen, dit heeft mijn zoontje ook. Draait ook sinds twee weken maar ook maar 1 kant op. Als ik hem help de andere kant vind hij het prima, maar zelf doet hij het niet.
    Ik denk dat het wel goed gaat komen. Straks ineens 'snappen' ze dat er nog een kant is.

Deel Deze Pagina