Nou zat ik nog vol verwondering dit topic te lezen over Eva en hopla daar ging mijn kleine man van ruim 2 maanden ook... dacht o das een ongelukje legde hem weer op zijn buik en hopla ging ie weer en daarna nog een keer en toen was het janken want hij was moe haha....
Wat grappig, op een paar dagen na is hij even oud als dat Eva toen was! Eva heeft het trouwens niet meer gedaan, weinig kans ook, want ik heb haar ivm spugen haast niet op haar buik gehad in de box. Maar ze probeert al wel van haar rug naar haar zij te draaien en dat lukt bijna! (het lukt wel, maar het blijven liggen niet )
zeker grappig he! Nou zo te lezen is ze iig heel bewegelijk.. jesse draait ook van rug naar zij maar das meestal als ie ergens boos om is dan doet ie dat van woede haha
Eva doet het om een speeltje te kunnen pakken... en als dat niet binnen 10 tellen lukt wordt ze boos en gaat ze huilen . Wel leuk zo'n beweeglijk kindje, maar word een beetje gek van dat spugen. Eva lijkt er geen last van te hebben en ach ja, ik was wel weer .
Lijkt me zeker vervelend maar ja als ze er zelf geen last van heeft... alleen mama moet wat meer wassen hihi
hey snoopy! Wat goed van Eva zeg! Tuurlijk mag je een beetje opscheppen en zeker trots zijn! Thijs kan wel zijn hoofd omhoog houden, maar nog lang zo hoog niet als van Eva zie ik wel. Thijs is ook nog een beetje kleiner denk ik. Hij probeerd nu wel van rug op de zij te komen, ziet er heel schattig uit met die trappelende benen. Echt super man! Dikke duim voor Eva!