omrollen, wanneer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cecile, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Femke draaide met 5 maanden en 1 week van rug naar buik. Nog niet terug, helaas, want het is nog erg vermoeiend voor haar en dan moet mama iedere keer weer redden. En na 2 tellen ligt ze weer op haar buikje :)

Ik zet haar af en toe maar gewoon in de wipper om uit te rusten ;)

Hoe rollen ze eigenlijk terug? Waar laten ze dan de armpjes? Omhoog of omlaag?

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    met 3,5 maand ineens beide kanten op.
    van rug naar buik en van buik naar rug

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Gijs rolde met precies 5 maanden van z'n rug naar z'n buik en een dag later van buik naar rug. Al blijft van rug naar buik favoriet bij hem.

4. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Yannick begint nu pas een beetje te draaien! Hij is er als ik het zo lees enorm traag mee! Staan en lopen vindt hij allemaal veel interessanter... Op zijn buik liggen heeft hij nog steeds een vreselijke hekel aan, dus hij doet er weinig moeite voor!

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Nee hoor, een half jaar is heel normaal om te draaien
    Het ligt er maar net aan welke interesses je baby heeft. Staan en lopen dus! Dan rolt hij gewoon wat later. En de vroege omrollers hebben waarschijnlijk veel later kaas gegeten van andere dingen. ;)

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    met 7 maand pas :D

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tja het heeft ook echt met de wil te maken volgens mij. Anna kon het al heel snel van haar buik naar haar rug (week of 12 volgens mij), maar dat was ze ook even snel weer 'vergeten' lijkt het wel.
    Nu draait ze van haar rug naar haar buik bijna, maar ze redt het nét niet helemaal. Van buik naar rug kan ze best, maar toch gaat ze vaak verontwaardigd huilen als ze te lang op haar buik ligt en moe wordt. Toch laat ik haar vaak zelf aanmodderen (niet al te lang natuurlijk) want ik kan haar wel gaan helpen, maar daar leert ze het niet van. En dan doet ze het dus toch gewoon zelf....

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    2 weken terug van rug naar buik en vorige week van buik terug naar rug. Heel bewust en zo. Erg stoer.

9. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    van rug naar buik en van buik naar rug 3,5 maand. Alleen omrollen 3 maanden.

10. AdL15Start

AdL15Start Niet meer actief

Estelle was 4 maanden toen ze zich van haar rug op haar buik draaiden. Ze was al dagen bezig met oefenen en was echt gefrustreerd! Ik heb het toen een paar keer voorgedaan en ze keek heel aandachtig naar me (geloof me, ik voelde me heel gek toen ik het deed, hahaha). Een paar dagen later lag ze op het verschoningskussen, draaide zich ineens om en kreeg een schitterende trotse lach van haar. Geweldig!
    Voordoen bleek ook later weer te helpen, met kruipen.

11. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Jahaa vandaag ging hij voor het eerst van zijn rug naar zijn buik! Het zat er al de hele week aan de komen... Hij is niet blij met zijn pas geleerde vaardigheid, want hij heeft een bloedhekel aan op zijn buik liggen en hij kan nog niet terug, hahaha! Ik zal hem maar regelmatig laten mopperen en hem niet te vaak helpen, dan leert hij het snel!

Deel Deze Pagina