Julia is nu 3 maanden oud. Ze was als pasgeborene al heel druk en sterk (YouTube - Julia at her full strength toen ze 3 weken oud was), maar eigenlijk was ze de laatste weken niet meer zo druk bezig met opdrukken of rollen. Nu zag ik haar vanmiddag opeens weer op haar zij liggen, en ze steunde en kreunde heel hard om te proberen over die onderste arm te komen. Dat lukte nog niet, dus ze bleef op haar zij hangen. Nu is mijn vraag, kan ik al verwachten dat ze zo snel dan al echt gaat omrollen? Zagen jullie het omrollen van je kindje aankomen? Ik wil niets forceren en zit ook absoluut niet te pushen, maar ik vraag me toch af of dit nu betekend dat ze het echt aan het proberen is, of dat het toevallig was. Graag hoor ik hoe het bij jullie beebs ging!!
Haha jah zow begon Liam oowk 2 maand was hij toen,, hij bleef steeds op zijn zij steken,, net dat ene duwde lukte nog niet,, hij was precies 3 maand en rolde ineens om van de buik naar de rug,, en met 4 maand ineens oowk weer terug,, Liam was oowk vanaf dag 1 heel sterk in de nek,, kon zijn hoofd zelf al omhoog houden zonder ondersteuning (deden we wel hoor) Duurt niet lang meer dan dan draait Julia Liefsz 8)
Hier duurde het ongeveer 2 weken voordat het echt lukte. Zo grappig als het dan lukt! Het proberen deed hij met 4 maanden en hij rolde om met 4,5 maand.
Dat was hier al een hele tijd voordat ze echt om ging rollen. Zegt dus nog niet perse iets over hoe snel het zover gaat zijn nu.... Thirza heeft echt weken en weken geoefend, (vanaf een maand of 3 denk ik? Geloof dat ze bij 5 mnd omrolde).
Mijn zoontje heeft ook wel een paar weken moeten oefenen voordat hij eindelijk kon omrollen... lag voordurend op zijn zij te worstelen met idd dat ene armpje toe hij 4 maand was kreeg hij het eindelijk voorelkaar... en het leuke op het aankleedkussen ook haha, dus rustig verschonen is dan gebeurt haha
Wat een leuk filmpje zeg!!! Wat een schatje! Mijn zoontje is ook erg bijdehand met alles en houd ook al heel lang zijn hoofd omhoog! Op het cb de laatste keer zei ze dat ie het bijzonder goed deed en dat veel baby's dit nog niet doen... Maar omrollen doet hij nog niet....ben benieuwd wanneer hij dit gaat doen... Wel kijkt hij soms zo met zijn hoofd omhoog dat hij bijan half op zn zij ligt/draait.
hai nope, we zagen het niet aankomen de zondag kon hij het nog niet, het cb had zelf gezegd datwe meer zouden moeten oefenen ivm op buik leggen om te leren draaien en de maandag gaan we hem halen van de creche en zegt ze tot onze grote verbaing datie vandaag op zijn buik gedraaid had en nu, 1 week later kan hij het vandaag opeens zonder dat zijn armpje in de weg zit xxx
Wauw, leuke verhalen! Het verschilt dus wel zie ik, van 2 weken tot 2 maanden, en dan ook nog soms helemaal onverwacht Ik vind 3 maand niet te vroeg om om te rollen, toch? Bij 1,5 maand kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Op het aankleedkussen kan ze het trouwens nog beter Daar heeft ze handige schuine kantjes, alhoewel het daar ook nog niet helemaal lukt. Ik ben benieuwd!!
Emma is nu 4 maanden. Ze was al een poosje op haar zij aan het rollen, de laatste tijd was ze dan na een minuut of tien ook echt gefrustreerd. Van de week ook weer, en ineens lag ze op haar buik, ze moest er zelf om lachen, was leuk om te zien. Ik had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan en dat ze nog wel een poosje zou doen over dat rollen, maar ineens was het er! Groetjes Pampers