hallo iedereen....mijn zoontje is nu bijnaar 9 maanden oud, maar als ie snachts wakker word gaat hij op zijn buik rollen en beginnt dan te huilen, een dan meerdere keertjes, maar ja cb zegt niet op de buik laten slapen,alleen op rug of de zij mag.maar wat kan ik doen daarmee hij niet kan omrollen? maar heb ook vaak gehoord dat het onzin is dat ze niet op de buik mogen slapen, vroeger hebben ze dat ook gedaan, wat is er preciese zo gevaarlijk aan dan. want hij kan toch bvb sneller stikken als hij op de rug liegt en dan spukt.....hij had die tijd bevoor hij kon rollen van wel tot smorgens doorgeslapen, een nu echt 5-6 keer per nacht wakker.....help,help,help...
Hoi, Mijn dochter is nu ook bijna 9 maanden en sinds een paar maanden slaapt ze op haar buik. Ze kan prima omdraaien en ook laten merken wanneer ze het genoeg vindt. Ik vind het goed zo. Als je niet wilt dat hij omdraait kan je de Snoozzz proberen. Hiermee leg je hem vast in zijn bedje. Wij hebben het een tijdje gebruikt, toen ze al wel naar haar buik kon draaien, maar niet meer terug kon. Ze was toen 3,5 maand. We hebben de Snoozzz gebruikt totdat ze ook weer terug kon draaien met 5 maanden. Misschien heb je hier wat aan.