Is toch niet normaal?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Isis26, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn zoon is dinsdag geboren en als hij op zijn buik tegen me aan ligt kan hij zit met zijn armpjes al opdrukken en zijn hoofdje recht op houden. Mijn oudste kon dit pas na 2 maanden!!

2. Ik had ook zo'n snelle, hij is blijkbaar erg sterk in zijn nekje.

3. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée deed dit ook al zo snel. :)

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hier ook 1 die gelijk zo een sterk nekje had dat ie hem zelf goed rechtop kon houden. Fijn toch zo een snel kind hihi :)

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Andy ook ;) vind het wel prettig als ze niet zo'n lappenpop zijn ;)

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    bij ons hetzelfde..en hij is nog wel een maand te vroeg geboren...is behoorlijk snel maar komt voor!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    deed mijn oudste ook zo jong.
    Die hield zelfs zijn hoofdje al omhoog 1 dag na de geboorte. Best leuk om te zien op foto's :)

8. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    hier ook al...;) ben benieuwd wat ze woensdag bij cb zeggen...

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho deed het ook al zo vroeg. Na 3dagen lag hij zelfs met zn knietjes opgetrokken op zn buik te slapen :(

En hij is altijd snel gebleven want hij kan nu al wat een kindje van 9maanden moet kunnen.....

xxx

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier deden ze dat ook allebei al vanaf hun geboorte.

11. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Hier ook, en ze slaapt ook graag op haar buik, andere houdingen geprobeerd maar dat wil ze niet.

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Was hier ook zo... mannetje was net geboren, lag op mijn buik en tilde zn koppie al constant op en drukte zich omhoog! Zo lief!

13. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier ook een kleintje die het vanaf zijn geboorte deed. In de kraamweek legde de kraamverzorgster hem op zijn buikje en meteen ging dat hoofdje al head-bangend omhoog.

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn meisje deed dit ook al, de dag na de geboorte kon ze haar hoofdje al optillen en omdraaien als ze op mn buik lag, na een paar dagen deed ze zich vanuit haar elleboogjes opdrukken. Super schattig, zo sterk meisje!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, zolang ze niet Newton's wetten van de zwaartekracht uitleggen terwijl ze uit het geboortekanaal komen lijkt me het allemaal nog binnen het 'normaal' spectrum vallen :D.

16. Juud78

Juud78 Actief lid

Oct 5, 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Hier ook zo'n sterk mannetje. Hij kon zijn hoofdje ook goed recht houden. Een week na zijn geboortje lag hij tegen me aan voor een boertje en hij tilt zijn hoofdje op en draait zijn hoofdje van links naar rechts.... Even de andere kant op kijken :)

Daar stond ik toen ook wel even van te kijken....

17. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja hoor hier draaide meisje al haar hoofdje naar de andere kant toen ze nog in de couveuse lag :)

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mijn dochtertje had dit ook... ik vond het wel fijn.. voelde toch wat fijner dat ze al zo sterk in dr nekje was..

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mijn dochter ook, die kon haar hoofd optillen vanaf het moment dat ze uit de baarmoeder kwam. Vond ik wel prettig, zo'n baby is al 'eng', dus als je ietsje minder voorzichtig met haar hoeft te zijn is dat erg fijn :)

Ze kan zich trouwens ook opdrukken, maar dat duurde wel een paar weekjes. Ze draait dan nog niet haar hoofd van links naar rechts, maar ze vindt het sowieso niet zo prettig om op haar buik te liggen.

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ghehehehehe, heerlijke opmerking :D

Hier twee ukkies die dat ook gelijk vanaf de geboorte al deden, ik wist niet eens dat dit 'snel' was...?? Ik vond het nog veel gekker dat onze zoon twee weken oud was en de fles ging liggen vasthouden.... :(:(

Share This Page