omrollen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by norwegian-sky, Nov 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    senna kan zich sinds een week omrollen van buik naar rug
    wanneer konden jullie kindjes dit?

hoor om me heen dat ze daar erg vroeg mee is.
    vanaf de geboorte kon ze der hooft al omhoog houden
    en ze is ook heel sterk met der benen.
    ze wil het liefst de hele tijd staan(mag niet)
    als je der handjes vasthoud kan ze zo op der beentjes blijven staan zonder er doorheen te zakken

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook met een maand of 3. is idd vroeg. mss een idee om box en bedje nu al lager te zetten.

3. boxertjes

boxertjes Bekend lid

Aug 7, 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    omrollen met een maand of drie , vier denk ik.
    elk kind doet dingen op zijn eigen manier en eigen ritme, vind het altijd vervelend als mensen vragen kan ze dit wel of niet. de een is nu eenmaal sneller met het een dan een ander.

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Met 10 weken rolde hij om van buik naar rug. Van rug naar buik toen hij 4 maanden was.
    Box en bedje gingen hier pas omlaag toen hij in kruiphouding ging zitten en ging proberen te staan (hier met een maand of 7 1/2).

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ja lijkt me ook vervelend als mensen altijd vragen kunnen ze dit of dat al. maar ik dacht dat het gewoon was maar omdat ik reacties krijg van kan ze dat al haha vroeg ik het me af.

bedje is bij ons zoiezo laag we hebben zo'n ouderwets bedje. en box doe ik pas als ze gaat zitten.

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Nee dingen omlaag zetten hoeft echt nog niet. Pas als ze echt in kruiphouding gaan en zich kunnen omhoog werken..
    Zitten is misschien wat laat, let gewoon op je kindje.
    Mijn oudste was ook erg snel met alles. Met 6 weken een fotoshoot gehad en de hele shoot met zijn hoofdje omhoog gelegen op zn buik.
    Deze 2e heeft er veel meer moeite mee en is al ruim 10 weken..
    Achja, de een doet dit en de ander dat....
    Lekker genieten van hoe jouw kindje is.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    norwegian-sky, grappig gezicht he. En dan het geluidje er vaak bij :)

De oudste rolde met 6 mnd van buik naar rug en met 7,5 maand ook terug.

De jongste rolde met 10 weken van buik naar rug.

Superverschillend, en er zijn al veel meer grote verschillen in ontwikkeling tussen m'n twee meiden. Erg leuk om te zien.
    Zo kroop de oudste 1 dag na dr eerste verjaardag en de jongste gaat nu al achteruit de kamer door!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Nina rolde alletwee de kanten op 5 dagen voordat ze 5 maanden oud was. Hoofdje houd ze al heel lang (sinds paar weken oud) goed omhoog en lang maar de reden daarvan is denk ik buikslapen.

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Mijn dochter rolde met net 2 maanden van buik naar rug. Hield ze een aantal dagen vol, toen ineens deed ze het niet meer. Hebben met d'r geoefend, etc, maar leek net of ze er gewoon geen zin meer in had, of niet meer wist hoe ze het moest doen. En ineens, sinds 2 weken, gaat ze weer als een speer. Haha.

10. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Beide kinderen rolden zich op hun rug en weer terug met net 3 maand.
    Ze volgen mekaar op op ongeveer hetzelfde tempo, erg vlot!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier deed ze het al heel vlot met een week of 7/8 denk ik ze draait nu ook op haar zij en bijna op haar buik. (moet er wel bij zeggen dat ik extreem snelle kinderen maak ;)

12. Jib

Jib Actief lid

Jan 15, 2011
    141
    0
    0
    Jeetje wat zijn jullie kindjes snel zeg!
    Mijn mannetje draait sinds 2 weken op zijn rug rondjes door de box en kan nu sinds een week speeltjes pakken door op zijn zij te rollen.

Share This Page