osteopaat..en ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wie van jullie heeft er ervaring met een osteopaat?
    Britt heeft echt een hele slechte stoelgang.. haar ontlasting is niet dik maar ze heeft gewoon niet door hoe ze het er uit moet persen, erg zielig hier door krijgt ze heel veel last van haar buik en komt er naar 3 tot 4 dagen nog geen ontlasting.
    Gisteren zijn we er bij de huisartsenpost geweest en arts heeft ook van alles geprobeerd maar er kwam niks...uiteindelijk iom de kinder arts een clisma gehad en ze was helemaal opgelucht..het huien stopte en ze viel als een blok in slaap......Totaal uitgeput.
    Zijn er meiden die dit herkenen?
    En weet iemand de kosten van een osteopaat....als het niet veergoed word..

Groetjes jantina

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij zijn nu 2 keer bij een osteopaat geweest, je krijgt het gewoon vergoed, je moet alleen even in je polis nakijken hoeveel behandelingen er vergoed worden.

Tja het is moeilijk te zeggen of het helpt. We zijn namelijk een week lang 20 ml extra water in de fles gaan toevoegen en tegelijk in die week voor het eerst naar de osteopaat geweest. Niels poept nu iedere dag en alleen met een knalrood hoofd en af en toe een schreeuw maar niet meer dat hij verstopt zit en krijst.

Dat extra water doen we nu al een week niet meer en nog steeds poept hij nu goed. En we zijn afgelopen vrijdag weer geweest. Bij het zoontje van een vriendin van mij was het met 4 keer een bezoek aan de osteopaat ook helemaal goed. En dat kindje zat ook erg verstopt.

Ik zou zeggen probeer het gewoon, het kan zeker geen kwaad en je krijgt een aantal behandelingen zeker vergoed. Kijk wel naar een osteopaat die veel met baby's werkt en een die snel tijd heeft.

3. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Hahaha! Ik lees nu net jou bericht pas! Had ik de mijne niet hoeven plaatsen!

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook goede ervaringen met een osteopaat. Fenja haar ontlasting was erg hard en deed haar zeer. Na de eerste behandeling was haar ontlasting sávonds gewoon zacht. Bizar he? Is het echt het proberen waard hoor!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja hier ook goede ervaringen!
    Ik zou het ook zeer zeker proberen!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook goede ervaring met osteopaat. Wij zijn dan niet voor problemen met de stoelgang bij haar geweest, maar Silvester ging ineens van 1 keer per week een poepbroek, naar iedere dag (had ze van te voren al gezegd!). Morgen moet ik voor mezelf gaan bellen, want heb al weken last van mijn rug..... :(

Owh, en de kosten; 70 euro per consult en ik krijg 70 procent van de ziektekostenverzekeraar vergoed. Maar dat had ik heel graag over voor een babietje wat continue huilde :cry:

Deel Deze Pagina