Ik maak me zorgen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Spiegeltje, Jul 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Mijn zoontje is 10 maanden oud en hij snottert al een week of 2, maar sinds gister is hij er veel bij gaan hoesten en elke keer als hij hoest dan niest die er ook bij. Denk dat die vandaag al 50 x heeft geniest. Zijn temperatuur was net 38,1. Het enigste wat die doet is slapen, huilen en hoesten. Hij wilt daarom ook alleen bij mama zijn. Ik maak me altijd snel zorgen. Denken jullie is dit gewoon een verkoudheidje of tandjes? Of iets anders?
    Alvast bedankt voor alle tips.
    Groetjes

2. Marpunt

Marpunt Actief lid

Jun 26, 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je titel zegt het al, je maakt je zorgen, dan zou ik de hap ff bellen voor overleg! Heeft hij nog genoeg plasluiers? Eet/drinkt hij goed? Dat is belangrijk.

3. Marpunt

Marpunt Actief lid

Jun 26, 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Temp is niet zo hoog, mijn zl is ook vaak verkouden en hoest dan af en toe ook vaak, dus zal vast niets zijn, maar als jij je zorgen maakt zou ik gewoon ff bellen, daar zijn ze voor :)

4. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Hij eet en drinkt gewoon goed ietsjes minder als normaal, maar wel gewoon goed. Ik denk dat ze weinig kunnen doen. Maar misschien dat andere moeders hetzelfde hebben meegemaakt?
    Groetjes

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt als een goede verkoudheid. Lekker stomen voor het slapen gaan en lekker insmeren met Luuf! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

6. MommyB

MommyB Bekend lid

Oct 21, 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    zoontje heeft het hier elke X als hij een tandje krijgt. Hij snottert en hoest nu ook al weer 2 weken vanwege 1 tandje. je kunt altijd de ha bellen maar zolang je kindje wel wat binnenkrijgt zou ik het niet doen. zodra de temperatuur echt omhoog schiet en hij te weinig natte luiers heeft zou ik persoonlijk aan de bel trekken.

zoontje hier krijgt druppeltjes van VSM voor het hoesten en als hij echt heel vol zit badje met een beetje luuf. Verder is het uitzitten.

Share This Page