Hometrainer

Discussie in 'De lounge' gestart door Truusdemier, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik overweeg een hometrainer aan te schaffen. Maar: de keuze is reuze:D.
    Heeft er hier iemand goede ervaringen met een bepaald merk/type, of juist de tip welke niet te kopen? Of advies waar ik op moet letten?
    Ik neig nu een beetje naar de Kettler giro p.

Wil hem puur gebruiken voor wat meer beweging binnenshuis, ik denk gemiddeld zo'n 3 keer per week.

Alvast bedankt voor jullie tips!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mogguh! ;) Wat mij opgevallen is dat er hometrainers zijn geschikt tot een bepaald gewicht. Dus kijk wel goed of hij je gewicht aan kan. Ik heb er toevallig pas een gekocht voor mijn man en moest toen toch een wat duurdere aanschaffen omdat hij anders zijn gewicht niet aan kon. Verder is het wel handig als er een trainprogramma op het computertje zit, maar goed dat is iets wat je ook moet willen natuurlijk.

3. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Dank je wel Lexie!

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Kleine tip: Kijk eens wat je tweedehands vindt!

Veel mensen kopen zo'n ding, maar na een tijd staat ie te verstoffen. En dan doen ze hem weg, terwijl ie eigenlijk - bijvoorbeeld - maar een half jaar is gebruikt.

Je kan altijd als je hem echt veel gebruikt na een jaar ofzo nog een duurdere kopen.
    Maar als je hem zelf ook weinig gebruikt na dat jaar heeft hij alleszins minder gekost.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wij hebben em idd ook tweedehands gekocht

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou dolgraag een Treadclimber willen hebben, maar ik heb de ruimte (en het geld) niet.

Deel Deze Pagina