Er zijn er zo veel. Wie heeft er ook een? Twijfel qua merk en of ie op het raam moet of asn het ventilatierooster geklikt? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Moet wel een goede zijn. Geen B- kwaliteit.
Ik heb een rubberen matje van de Action. Die werkt tot nu toe het beste. Maar dat is omdat ik een vlak stukje op mn dashboard heb. Daar leg in het matje op. En vervolgens kan de iPhone daarin op zn zij staan (zitten 2 opstaande randjes op). Ik gebruik dat voor navigeren sinds mn TomTom overleden is. Als je wat anders wil en je wil echt een goede, zou ik even bij coolblue kijken. Daar laten veel mensen reviews achter. Ik hoor goede dingen over die magnetische. Waar je em soort van 'op plakt', ook met hoesje.
Heb een hele goedkope van de action, was een euro volgens mij. Zo’n ding wat je in je airco stopt. Werkt echt perfect. View attachment 550488
Een vriend van mij heeft zo'n magneet. Die is echt zo sterk dat de achterkant van zn telefoon gebroken is. Zoiets zou ik persoonlijk dus niet aanraden.
Deze kocht ik ook, wat een miskoop! Met veel moeite (lees: 2 sterke handen) duw je het zijstukje opzij. Waardeloos vind ik.