Op teleshop hebben ze nu een middel met artisjok harten die beweren dat je binnen 2 weken wel 10 tot 15 kilo af kan vallen. Wie heeft hier ervaring mee?? Geloof je het?? Of is het complete onzin?
Onzin! En als het wel waar zou zijn, is het zo slecht voor je lichaam dat je er serieuze schade door zal oplopen.
Inderdaad onzin. Het enige wat lichter word is je portomonnee je word zelfs opgelicht met de levering ( als je de slimming shots van Tommy teleshopping bedoelt) mensen kunnen hun geld niet terugkrijgen en wachten al weken/maanden op hun bestelling Artisjok Slimming Shots – Reacties 22 | Ervaringen en Dieet Forum
Niet aan beginnen hoor. 15 kg in 2 weken kan nooit goed zijn, die kilo's zitten er in no time weer aan.
Ik zou het ook niet doen. Als je het er al afkrijgt, zit het er binnen de kortste keren weer aan. En dubbel zoveel als je pech hebt.. Liever rustig aan, dan is de kans des te groter dat het er ook af blijft.. Het is ook wel veel. Heb vorige jaar eens 5 kg verloren in een week door ziekte. En kan je zeggen, dan voel je je echt ellendig. Je mist zoveel voedingsstoffen en energie..
Grote onzin! Als het zo'n wondermiddel zou zijn, zouden er geen mensen meer zijn met overgewicht. Artsen zouden dat dan toch massaal gaan voorschrijven? Dat is dan echt niet te koop op TellSell! En 15 kg in twee weken is gewoon sowieso al onmogelijk! Dat kan niet eens zonder dat je daar goed ziek van wordt, zoiets kan je lichaam niet aan.
Ik heb het ook gezien en vroeg me al af hoe dat kon. Want over de werking doen ze nogal geheimzinnig.