Sluit me aan bij Piekie. Hoop dat je een meeloop dag krijgt zo zonder opleidings plaats. Ivm privacy vd patiënten zul je het risico kunnen lopen dat er nee op gezegd gaat worden. Ze kunnen namelijk niet elke keer 'iemand die het wel leuk' lijkt mee kijken. Niet vervelend bedoeld maar hou met die reactie rekening. (Hoop voor je dat het lukt natuurlijk!) Ik heb het zelf ook altijd een leuke baan gevonden maar ivm de weinige arbeidsplaatsen (ook in de betere tijden) heb ik het niet gedaan. De huisartsen hebben niet tig vacatures, in het ziekenhuis schuiven vaak de mensen van functie dus is er weinig in deze functie dat extern aangenomen wordt. Huisartsen post vraagt vaak aardig wat ervaring,wat je dus moeilijk op kunt doen momenteel.. (Maar kan per regio wellicht schelen hoor! Succes!) Ik ben voor de verzorgende ig opleiding gegaan aangevuld met management van zorg..
heb je al gekeken op stagemarkt.nl? Dat zijn praktijken die sowieso stagiaires begeleiden dus wie weet hebben zij jou wat te bieden? In welke regio wil je gaan werken?
Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te lezen. Ik wil me inderdaad ook niet richten op alleen een huisartsenpost, maar ook bij een huisartsenpraktijk gaan kijken. Het zijn volgens mij twee compleet verschillende werelden die me beiden aanspreken. Er zijn natuurlijk diverse plekken waar je als doktersassistente aan de slag kunt. Voor mij is dat een compleet nieuwe wereld waar ik echt van alles over probeer te lezen en te doen. Ik ga er maar niet vanuit dat ik morgen een plek heb en dat ik misschien wel dertig brieven moet sturen. Kortom; wordt vervolgd!