Jawel, bijna moederdag. Wij vieren het altijd bij m'n opa en oma (66 en 67 jaar; van die mensen die alles al hebben) met de hele familie. Dus kado voor oma en mama (43 en heeft alles al) nodig (al zeggen we dat we er niet aan doen (de kado's, want het samenkomen kunnen we natuurlijk niet laten), we geven toch altijd iets. Ik had graag een echofoto gegeven, maar ja, ben nog niet zwanger........ Wat voor kadotips hebben jullie? Oh, en ook maar alvast voor vaderdag (opa en papa)l, want dat vind ik nog moeilijker!
ik heb een keukenschort besteld bij de hema, met een foto van kim erop en de tekst: mijn oma is de allerliefste...
wat een ramp ieder jaar weer...krijg nooit niks meer verzonnen hihi mijn schoomoeder presteerd het altijd om met dagen als kerst of vader/moederdag iets te gaan doen zodat ik niet naar mijn vader/moeder kan...het is zon verplichting dan. en nu bedacht ze te gaan brunchen, en mijn moeder krijgt tuinkussens alleen hoe ik die ga geven...miss snachts hahaha liefs
Een zelfgemaakte verjaardagskalender met eigen gebruikte fotoos. (via verschillende sites te maken) Kwebbel
Nou, verplichtingen daar doe ik dus echt helemaal niets mee he . Het moet wel leuk blijven en omdat we het zelf willen , anders niet . Dat houd in dat mijn schoonouders gezellig de boom in kunnen wat mij betrefd Wat hun betrefd doe ik dit jaar ook niets aan opa en oma dag ( komt ook al gauw , meestal juni/ juli ) . Voor mijn vader koop ik steevast zijn favoriete geurtje .... Als je die man vraagt wat ie hebben wil , is dat het namelijk . Mijn moeder een grote bos bloemen ( ze is gek op bloemen ) en ik denk dat ik er een gezinsfoto bij doe in lijst . Maar over die foto moet ik nog even denken hoor . Vind het zo weining origineel eigenlijk Maar er is een site waar je hele leuke telegrammen kunt versturen van chocolade enz . Ze hebben echt hele leuke dingen voor elke speciale gelegenheid . Hier de link www.felicivin.nl Groetjes Joyce
Wij hebben voor de beide oma's een verjaardagskalender laten maken met foto's van Jamie. Op de voorpagina van de kalenderjaar staat de 3d echo van Jamie met als tekst; "voor de allerliefste oma van de heeele wereld!" PS; Kimmetje55, als jij dit leest, dit niet doorvertellen he?
Das idd erg leuk. Hebben we paar weken terug aan opa en oma gegeven toen ze 45 jaar getrouwd waren....
ik heb mijn ouders een paar jaar terug een boek gegeven. mama vertel 's papa vertel 's deze heb je nu ook in de variant voor opa en oma. oma vertel 's opa vertel 's echt heel leuk, daarin kunnen ze opschrijven hoe hun leven er vroeger uitzag. en dat geven ze dan weer terug aan jou, zodat jij het weer kan lezen. ik vond dit heel geslaagd, (mijn ouders trouwens ook)
Moederdag is voor kinderen die nog thuiswonen en dan extra helpen in het huis, een ontbijtje op bed maken, een mooie tekening, ketting enz. enz. enz. Desalnietemin schijn ik er ook niet onderuit kunnen te komen. Maar veel verder dan een doos met viooltjes o.i.d. ga ik niet. Vind het echt commerciele onzin. ps. wel puur mijn mening, wat een ander aan moederdag doet, moet men zelf weten.
elk jaar het zelfde gezeur, wat gaan we geven. Dit jaar ben ik terug gegaan op wat het eigenlijk (in mijn ogen) zou moeten zijn. Dus hup naar de action en 2 canvassen gehaald, daarna het een basis kleur gegeven (grijs) Toen hup kind in de kinderstoel, handen onder het verf en hup de hand en voet afdrukken erop. Daarna zelf de naam erbij op geschilderd. Toen het fototoestel voor de dag gehaald en plaatjes schieten. Daar de mooisten uitgezocht en in mijn bewerkingsprogramme een 3 luik van gemaakt. Deze week hoeven we alleen nog maar de foto (groter dan normaal) af te laten drukken (en vooruit het is moederdag dus dit keer naar de echt fotograaf om het te laten afdrukken want die kan eventueel de kleuren wat bijstellen) en die op het cavas maken (met eyelets) Dan komt het balletje bij manlief te liggen want die mag het vernissen. Groetjes Anita
Helemaal niks. We doen niet aan moeder dag. Ik krijg wel wat van mijn dochter die al op school zit en daar houden we het bij. Mijn eigen moeder heeft zelf moederdag afgeschaft ze vind het te commercieel precies mijn idee.
Waarom niet? Ik vond dit juist wel als een heel leuk cadeau klinken. Maar ik zou wel graag willen weten waarom iemand het niet leuk vindt.