Poeh. Daar moest ik even over nadenken - Mama - Authentiek - Vindingrijk - Analyserend - Leergierig - Nerd
-loyaal -eerlijk -betrouwbaar -zachtaardig -rechtvaardig -letterverslaafde-verliefde-gestresste-intens-gevoelige-moeder
Moeder Getrouwd Alpha (als in: houden van taal en geschiedenis en niet van natuurkunde) Humor Onzeker Intelligent (mag je dat over jezelf zeggen... Nerd klinkt zo negatief )
- regisserend ( mooi woord voor bazig) - zorgzaam - opportunist - standvastig - loyaal - levensgenieter
Chaotisch Klunzig Perfectionistisch (erg moeilijk gezien het bovenstaande) Gezellig Behulpzaam Gevoelig
Introvert Gevoelig Ruimdenkend Knuffelbeer (alleen bij mijn kinderen, bij anderen het tegenovergestelde) Eigenwijs Perfectionistisch
Ja hallo, nerd is een ere titel hoor. Ben ik ook, loud en proud. En ik dacht juist dat van jezelf zeggen dat je intelligent bent idd not done is. Maar dat bedoelde ik dan ook niet met nerd eigenlijk. In die zin dat het geen synoniemen zijn van elkaar. En, en.... Ok I’ll stop now. #rant
Perfectionist Zorgzaam Controlefreak Doorzetter/discipline Verzorgd Snel van begrip Overigens noemden mijn collega’s me ook nog intelligent en creatief maar dat vind ik zelf minder en ik zou ze niet toeschrijven als eigenschappen aan mijzelf (wat mijn collega’s raar vinden. Grappig dat zij mij anders zien dan ik mijzelf besloot ik)