Over de Baby Björn draagzak: Een Baby Björn draagzak is de gedachte achter het dicht bij je dragen Voor een pasgeboren baby vormen hartslag en de lichaamswarmte van mama of papa het ultieme gevoel van geborgenheid en veiligheid. Een teder lichamelijk contact is voor je baby zo belangrijk. Met de BabyBjorn draagzak original Spirit kun je je baby dicht bij dragen en je handen toch vrij houden. Het doordachte design verzekert een ergonomisch perfecte pasvorm voor je baby en is het voor je, zowel comfortabel als makkelijk in het gebruik. Als je baby eenmaal wat ouder en sterker is, kan hij of zij gedragen worden met het gezicht naar buiten gericht en genieten van de nieuwe blik op de wereld. *Gebruik: 3,5 -11 kg * schept een sterke band tussen kind en ouder, een hecht samenzijn * stevige, individueel instelbare neksteun voor het kind * discrete borstvoeding zonder het kindje uit de draagzak te halen * een ouder kind kan met het gezichtje naar voren zitten, en de zit hoogte is trapsgewijs verstelbaar * öko-tex goedgekeurd in categorie 1 (gemaakt van materiaal dat gegarandeerd ongevaarlijk is voor baby's) * wasmachine wasbaar * makkelijk alleen aan en uit te doen, zelfs als de baby slaapt! Over de kleur GreenEnergy: Groen komt hard aan, maar schept wel vertrouwen en zorgt voor een harmonieus, vredig en rustig gevoel. Het staat voor balans, het universele centrum. Het focust de geest en bevordert evenwicht. Of gewoon een waanzinnig mooie draagzak waarmee je zeker opvalt! Het is een draagzak uit de Spirit Collectie (zie foto 2 voor de hele collectie) en dat betekend dat het de collectie van vorig najaar is... Gebaseerd op de nieuwste technieken en in een mooi hip jasje gestoken... De draagzak is nog in prima staat en niet veel gebruikt omdat ik liever een draagdoek pak. Nieuwprijs was 79,- en op marktplaats zijn ze niet veel te krijgen dus voor het eerste goede bod gaat hij weg... Link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/237315336
Hey Noatje, ik wil hem wel voor 50 euro incl verzenden. Kun je me even je gegevens PB'en dan ga ik het overmaken.