Aangezien op mijn vorig bericht geen reactie kwam, veronderstel ik dat niemand ervaringen heeft met de One + van mountain buggy. Hierbij dan mss een nieuwe vraag... Mijn zoontje zal net geen 2 jaar zijn wanneer broertje of zusje wordt geboren. Is het haalbaar enkel een meerijplankje te voorzien hem? Of is een dubbele buggy echt wel nodig? Ervaringen met dubbele buggy? Welke is de beste? Makkelijkste?
Wij gaan een meerij plankje halen. Maar dan is onze dochter al bijna 3.. Dus denk niet dat je daar wat aan Hebt Misschien een extra buggy? Of een draagdoek voor de baby en je zoontje gewoon in de wandelwagen?
Oja, ik heb een urban jungle duo, via marktplaats. Mijn kids van bijna 4 en bijna 3 zitten er ook nog vaak om en om in, naast de jongste van anderhalf. Laatst waren we ook flink gaan wandelen met het mooie weer, bij een speeltuin gestrand, kids lekker gespeeld en dan op de terugweg is zelfs voor zoon van bijna 4 nog zwaar, jengelig en wil niet doorlopen, wil getild worden of op de rug, gelukkig hadden we nog een klapbuggy bij ons en kon hij daar in anders waren we nu nog onderweg denk ik, niet fijn voor ons maar al helemaal niet voor het kind. Ik vind dat het vaak onderschat wordt hoe ver een klein kind kan lopen, helemaal als et voor hun "saai" is, bijv naar de winkel, naar een afspraak oid. Een kleine van 2 lijkt "groot" vergeleken met de nieuwe bab maar een kindje van 2 is zelf ook nog net baby af en een mini mensje. Ook vind ik het handig als we naar de winkel zijn, stad of supermarkt, en er wordt vervelend gedaan dan zet ik degene die opstandig is gewoon vast in de wagen, anders kan ik de peuters overal vandaan plukken want ze zitten vaak overal aan of ze zijn ineens weg, zo kan ik rustig winkelen. Voor de rest laat ik ze gewoon lopen dus als ze dat willen, en als ze dus moe worden of vevelend worden zet ik ze in de wagen en oh wat ben ik dan altijd blij dat ik een duowagen heb!!
De oudste was 22 maanden en ik had een draagzak en meerijdplank met zitje. Dat heeft altijd prima gewerkt voor ons, maar ik moet wel zeggen dat ik in mijn eentje nooit lange wandelingen of zo heb gemaakt met die twee. Als we dan met zijn viertjes gingen, was het met de wandelwagen en de buggy. Persoonlijk vind ik de duowagens ook zo groot (niet handig in winkels, maar ook thuis lastig weg te zetten) en eerlijk gezegd vond ik het ook wel een beetje jammer om daarvoor een goede wandelwagen weg te doen.
Hier schelen de kindjes 20 maanden. Wilde eerst ook een meerijplankje kopen maar onze dochter bleef hier niet op staan/zitten. Heb nu de phil en teds promenade echt een super fijne wagen.
Ja hij is vrij prijzig. Nu had ik de mazzel dat hij als showroom model werd verkocht bij de babydump. Had hem helemaal compleet voor 500. Misschien eens langsgaan bij babydump. Je kan natuurlijk ook op mp kijken weet niet of hij daar al opstaat.
Hier 16 mnd verschil en heb de bugaboo donkey duo. Super blij mee en praktisch, want je kan hem ook gewoon als enkele wagen gebruiken.
Hier ook hetzelfde probleem. Ons kindje zal in januari komen en onze zoon word in maart 2. Een duo kinderwagen (naast elkaar) zal niet lukken ivm lift en appartement waar wij wonen. Dus zal het een meerijplankje worden of een wagen waar ze achter elkaar zitten. Wie kan mij advies geven?? Misschien is het ook per kind verschillend. De ene vind t wel fijn om te lopen en te staan en de ander wil misschien meer zitten.
Draagzak? Of zo'n buggypod die je aan je wagen kan hangen? Hier is dame 2. Ze kan prima stukken lopen maar echt nog niet alles. Meerijdplankje vind ik zwaar kl*te rijden. En daarbij, als mn dame het in haar kop krijgt dan smijt ze zich op de grond of ze is weg..... Mn zusje heeft zo'n meerijdplankje met een zitje en 2 jarig kind. Op zich te doen maar als ze niet willen, ervandoor gaan of in slaap vallen heb je een probleem....
Ik heb inderdaad 2 draagzakken. 1 voor de echte kleintjes en 1 voor vanaf 9 maanden. Ik denk dit de oplossing zal zijn.
Ik heb vandaag gekeken voor een meerijdplankje maar dat wordt hem echt niet! Wat een onding. Zit in de weg.. Kan niet normaal achter de wandelwagen lopen.
wij hebben dit probleem ook gehad mijn zoontje werd in november 2 en in septemner is mn dochter geboren. wij hebben de keus gemaakt een meerijdplankje te doen. die dubbele wagens zijn een drama in de stad (vriendin had 1) ook met rijden zijn die dingen vet zwaar en in veel winkels ben je of te breed omdat ze naast elkaar zitten of je kan niet makkelijk sturen omdat je te lang bent als ze achter elkaar zitten. meerijdplankje was hier ideaal en als we als gezinnetje weg gingen met zn 4en dan namen we de wagen en de buggy mee zodat we het plankje niet nodig hadden. er was iemand hierboven die schreef dat als je kind moe was of geen zin meer had je een probleem had.. nou sorry hoor maar dan word het tijd dat je je kind aan pakt. wie is er de baas?? ik bedoel het niet lullig maar als je kind even geen zin hebt dan zeg je er wat van en dan horen ze te luisteren. dat gebeurd hier in elk geval wel. dus geen probleem gehad met weglopende kinderen. voor ons was dit de ideale oplossing en ik zou het meteen weer zo doen. wij hadden een mutsy single spoke. mijn zoontje kon eventueel ook nog in de boodschappenmand zitten
Ik heb BI dus kan niet evn een kind van 15 kg overeind sleuren om mee te lopen Normaal zou ik dat wel doen, maar nu gaat dit helaas niet. En dan nog, Niet ieder kind is hetzelfde. En dan luistert die van mij in vergrlijking met anderen toch nog aardig goed. Maar een meerijdplankje is HIER iig geen optie... Daarbij heb ik ook nog een hond om uit te laten die lastig is dus ALS kind er hier vandoor gaat terwijl hond iets uitvreet dan heb ik een probleem. Bij een drukke weg. En met moet bedoel ik een kind die op meerijdplankje in slaap valt. Zoals die van mn zusje. Meerijdplankje rijd al erg onhandig en al helemaal met een 2 jarige peuter die slaapt en er steeds hqlf vanaf donderd..
Hier zaten we met dezelfde vraag. De volgende komt in januari en mn dochter wordt dan in mei 2. Ik zie haar dan echt niet staan op een meerijd plankje. En een draagdoek vind ik persoonlijk niks. Dus er gaat gewoon een duowagen komen. Wij gaan voor de Mountain buggy duet. Wel prijzig, 699 incl 1 reiswieg. Het prettige van deze wagen is dat hij heel smal is en dat de maxicosi er ook op kan.
Ik zou de one+ is uitvoering gaan testen in de winkel. Kijken of t ombouwen enzo een beetje makkelijk gaat. Het lijkt mij een erg fijne wagen omdat die o.a. niet zo heel groot is.
Hier nummertje twee zodra zoontje twee is. Ik heb nu een bondolino draagzak te leen van de babybij. De eerste heb ik voornamelijk de eerste vier maand gedragen in een rekbare bykay maar ik wil er nu eentje waarbij ik de oudste ook kan dragen indien mogelijk. Een meerijdplankje is hier ook geen goede optie met drie honden en een dwarse dreumes. Als hij besluit het op een lopen te zetten heb ik nog drie honden en een baby die ik moet regelen.
Gisteren de Topmark Tandem opgehaald via Marktplaats. Oudste voor en jongste in babynestje achter. Vandaag voor het eerst mee naar de stad gewandeld. Oké het is wat lomper met sturen maar wat fantastisch zeg! Oudste is net een weekje 2 dus redt dat eind lopen niet of staan. Denk haar kennende dat ze ook echt niet blijft staan. ... Babynestje zat er al bij en de jongste heeft heerlijk geslapen. Zeker als ik straks alleen ben en lopend wil kan ik zo prima uit de voeten en boodschappen onderin. Klapt zeer klein in trouwens zou je niet zeggen. Geen probleem in de speelgoedwinkel kon overal tussendoor.
Ik vond de reiswieg en zitjes zeer smal van de mountain buggy en de reiswieg van de topmark toppi 2 erg kort.