Omslagdoek Snoozebaby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Stroopwafel, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik ben op zoek naar een dekentje voor in de kinderwagen. Nu zag ik een hele leuke omslag doek van Snoozebaby die tevens ook als dekentje kan worden gebruikt (volgens de omschrijving).

Nu wordt mijn kleine meissie in november geboren en vroeg mij af of het dekentje wel warm genoeg is voor in de kinderwagen? En is het te warm voor in de lente?

En tot welke maand kun je het dekentje gebruiken?

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik heb een decemberbaby, en de eerste maanden lag hij overdag meestal in de snoozedoek gewikkeld. Als ik met hem naar buiten ging natuurlijk wel een extra deken -het vroor dat het kraakte- maar voor binnen was het goed. Je hebt ook de verwarming aan dan.

Als je hem echt als dekentje wil gebruiken zou ik het trouwens niet doen, dat vond ik niet zo handig door de vorm. Maar als wikkeldoek is-ie perfect, heerlijk zacht en dik.

3. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik wil de omslagdoek het liefst ook als een soort dekentje gebruiken. Ik heb al een omslagdoek van lodger gekocht die tevens als dekentje gebruikt kan worden. Ik vind hem wel erg leuk dus misschien koop ik toch om alleen als wikkeldoek te gebruiken.

Bedankt voor je reactie

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dit vind ik een echte aanrader. wat blijft dit dekentje toch lekker zacht, ook na tig keer wassen. Het is echt warm genoeg. ik heb veel profijt gehad van de voetjes. Ik heb de deken ook even als inbakerdoek gebruikt. Het dekentje ging hier lang genoeg mee. Toen ze groter werd en er niet meer inpaste was het ook niet meer nodig.

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wij hebben ook een snoozebaby gehad en ik vond em als wikkeldoek (binnen!) ideaal! Vaak lag ze in de box te slapen met de wikkeldoek heerlijk om haar heen (oktober-baby en november/december waren best heel koud! Ook toen ze net geboren was en bij anderen op de arm lag, vaak in die wikkeldoek.

Voor buiten als dekentje is ie te koud en ook niet heel handig door de vorm.

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Thnx voor de reacties.

Ik zag dat ze ook een wikkeldeken hebben. Het is velours, is dit dan dik genoeg?
    Zo nee wat raden jullie aan oms als dekentje te gebruiken in de kinderwagen.

Dit ons eerste, dus sorry voor mijn onnozelheid :(

7. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Mijn kleine is nu 4 weken oud en in de maxi cosi ligt de Snoozebaby wikkeldeken standaard!! Ik vind m lekker warm, maar voor in de winter heb ik de Lodger Shelter fleecevoor in de maxi cosi. De snoozebaby is dan echt te koud. Voor nu en straks in de lente is ie heerlijk, vooral omdat je m snel open kunt slaan. Buiten dicht, binnen sla k de flappen altijd opzij!

Deel Deze Pagina