Je kan ook op facebook bij Snuzzle kijke. Zij maakt ze zelf, dus dan heb je er een helemaal in jouw smaak. Ook heel leuk!
Ik heb veel plezier gehad van de Lodger Wrapper Motion. Daar wikkel je de beentjes in, net als bij die van Snoozebaby. Vind ik persoonlijk veiliger en makkelijker dan eentje met gaten voor de gordels. Je kind kan er sneller uit gehaald worden door hulpverleners bij ongeluken. En je kunt je kindje uit de maxi cosi halen terwijl de deken lekker om blijft.
Ik heb een wallaboo leaf en een bambino van de kruidvat. Verder heb ik een maxicosi met voetenzak (zo'n dichtrits deken) Is dat niet voldoende koop ik er nog wel een bij maar voor de naderende zomer lijkt mij dit prima
Zat ik me ook af te vragen. In de zomer denk ik dat een badcape-achtig stofje vaak wel lekker is en dat je hem ook gewoon soms niet gebruikt. Zodra het echter najaar wordt, lijkt het me wel erg lekker om een dikkere te gebruiken. De baby is dan echter ook veel beweeglijker. Dus misschien is een skipakje ofzo (met voetjes) dan handiger?