Ik ben al weken op zoek naar die vintage luiertruitjes. Die achter in het nekje dicht geknoopt wordt. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden? Had ze bij dochter ook, maar daarvan zijn de meeste niet meer te gebruiken ivm hardnekkige vlekken Heb ze toen bij de Hema gehaald, maar daar verkopen ze ze niet meer...
Ik dacht ook Hema, daar heb ik ze toen vandaan. Heb ze werkelijk nooit gebruikt dus ga ze nu ook niet meer aanschaffen. Misschien bij de Wibra of Zeeman?
http://www.barbamama.net/shop/components/com_virtuemart/shop_image/product/Vintage_luiertru_4d8d0697474c7.jpg Deze bedoel ik.. Maar dan niet die ook letterlijk uit de 50's komen
Hier denk ik... meerdere kleuren en printjes Cambrass - Baby & Peuter voordeel En hier (wit, roze en blauw) Luiertruitje wit - Kleding baby > wit - Looreboor for gifts & more
Hema had ze tot voor kort iig nog wel, maar denk dat ze wegens gebrek aan belangstelling niet meer verkocht worden daar. Zeeman en Wibra hebben ze iig niet. Anders ff googelen op 'glansgaren truitjes' zo worden ze ook wel genoemd. Ik heb hier uit pure nostalgied nog een stapeltje liggen die ik vroeger zelg heb grdragen maar gebruiken doe ik ze niet, vind het maar ondingen en vrij ruw, doe mij maar zachte tricot. Maar ja, ieder zo z'n voorkeuren he.
Ik heb er 2 liggen van de hema. Helemaal nieuw met de sticker er nog op. Gekregen maar ik heb jongens en vond het niets. Dus mocht je interesse hebben stuur me maar een pb.
Ik ben ook opzoek naar luiertruitjes, ik heb 1 op d volgende site gevonden: luiertruitje - babywalz Misschien is dit wat je zoekt? Succes!
Ook ik ben naar deze truitjes op zoek. Mijn schoonzusje heeft ze nog gekocht in Belgie, vorig jaar, maar daar kan ik ze ook al niet meer vinden. Ik kan er wel wat lenen, maar wil er ook wat zelf hebben... Dus als er nog meer tips komen, graag!