Wie heeft hier ook last van??? Ik ben nu 8 weken zwanger en sinds de afgelopen dagen last van (ochtend) misselijkheid. Alleen als ik al aan eten denk ga ik over me nek. Maar als ik eenmaal een begin maak, neemt de misselijkheid af...
Gewoon telkens eten, zolang je gezonde dingen eet, kan dat echt geen kwaad. Ik had dat ook nodig, anders was ik zooo misselijk en gewoon futloos.
Herkenbaar!ik ben nu 10 wwken en heb hetzelfde vanaf 7 weken.ik mag kiezen.of hele dag eten en niet kotsen of het andere.ben al 5 kilo aangekomen
Pff hier ook... ben gewoon misselijk van de honger lijkt wel, want zodra ik iets eet gaat de misselijkheid weg.
Hier ook! Maar probeer veel fruit en groente te eten en deel m'n tussendoortjes in stukken. Bij mij is bijv 1 hap peperkoek al genoeg voor een half uur! Ook een handje ongezouten noten kan helpen, is ook gezond! Lekker in je vel zitten is nu belangrijker voor de baby dan niet eten/aankomen en beroerd zijn! En als je gezond eet scheelt t ook sl weer!
Herkenbaar, alleen hoefde ik niet over te geven. Ik moest smorgens zsm iets te eten krijgen om misselijkheid tegen te gaan en gedurende de ochtend had ik dat ook. Smiddags nergens last van en savonds begon dat ook weer. Als het gevoel opkwam moest ik acuut iets eten dus had ook altijd een koekje in mn tas voor het geval dat.