Continu harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bibiche, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik ben woensdagavond en donderdagochtend even opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik al 2 dagen amper leven had gevoeld. Gelukkig alles goed met mijn meissie en met mij ook.

Ik voelde dus mijn meissie amper omdat ik om de 5 minuten een harde buik had. Overdag had ik er geen last van maar 's avonds in het ziekenhuis voelde ik ze wel degelijk. De volgende ochtend voor check up en geen last meer.

Maar vannacht weer om de 5-10 minuten een gemene harde buik, ik heb er geen pijn bij maar ik voel ze wel opkomen.

De vk in het ziekenhuis zei dat het normaal is rond deze tijd maar ik dacht dat het niet meer dan 8 of zo per uur mocht zijn?!

Heeft iemand daar ook weleens last van gehad?

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook last van harde buiken.
    Een paar per uur schijnt toch wel normaal te zijn.
    Maar je moet ze niet blijven houden want dat is niet goed.

Gelukkig is alles goed met je meisje

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Gelukkig gaat alles met jullie! :D

Ik heb ook veel last van harde buiken. Durf niet precies te zeggen hoeveel tijd er tussen zit, maar toch geregeld op een dag. Vooral 's avonds wanneer ik rustig op de bank lig. Ze doen niet allemaal pijn is aleen een vervelend gevoel, maar vaak zit er toch een tussen wat echt pijn doet. Dan weet ik ff niet hoe ik moet zitten of liggen.
    Op advies van de verloskundige werk ik nu nog maar met halve dagen.
    Ben vanaf vrijdag half gaan werken moet dus nog even afwachten of het helpt.

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Bij mij is het maar af en toe en dan nog meestal als ik mij teveel inspan, buk, til of plotseling beweeg. Kan ze dus wel verklaren.
    Als de vk zegt dat het goed is zan zal dat toch wel, kan mij evengoed voorstellen dat je er niet gerust op bent hoor.
    Succes!

Share This Page