omwijse honger maar krijg er niks in!tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizzie123, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    hai meiden..

ik word er erg hopeloos van,heb steeds zoveel honger maar krijg er echt niks in! Fruit eet ik nu wel,dat lukt aardig,maar echt vullend is dat niet..snachts ook steeds honger,word er wakker van..Maak me zo ook zorgen als ik wel genoeg binnen krijg,heeft iemand dit ook en een tip ervoor?(afgelopen vrijdag zelfs gespuugd)

bedankt alvast!

groetjes

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    je kan van die kaakjes bij je bed neerleggen dat voordat je opstaat er 1 probeert op te eten het hielp bij mij wat tegen de misselijkheid maar niet veel hoor

sterkte margot

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik at wel (nog steeds) wel 10 keer een kleine iets,dan 3of 4 keer per dag grote maal
    want dat werkt bij mij dus ook niet
    ik heb wel honger,maar nergens trek in,maar eet gewoon steeds een sultana,of een fruit of beetje yoghurt enzo
    en dat meerdere keren per dag,dan heb je altijd iets in je maag

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik at de eerste drie maanden ook echt heel slecht was ook afgevallen maar nu een flinke baby in mn buik :) lijkt mij niets om je zorgen om te maken, genoeg drinken en ben je nu alleen maar aan het overgeven is het natuurlijk weer een ander verhaal.

ik at ook alleen maar dingen waar ik zin in had op dat moment..dat hielp ook tegen misselijkheid. ik werd ook al misselijk van simpele dingen zoals thee..probeer wat dingen uit :)

overigens was ik ook heel misselijk van foliumzuurtabletjes.

succes ermee weer hoe vervelend de misselijkheid is!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik liep gewoon dagelijks de winkel in om te kijken waar ik dan wel zin in had. Was voornamelijk toch wel licht voedsel en fruit...
    Maak je niet te druk over de kleine: die heeft nog echt niet zoveel nodig heeft en wat ie nodig heeft, pakt ie wel! Ik ben in eerste instantie toen 7 kilo afgevallen, maar de kleine groeide prima en wordt momenteel geschat op een geboortegewicht van 7-7,5 pond...

Wat je even uit zou kunnen proberen, is om suiker te laten staan: daarvan gaat je bloedsuikerspiegel namelijk nogal schommelen, wat zowel misselijkheid als een vreselijk hongergevoel kan veroorzaken. Vezels houden je bloedsuikerspiegel juist lang op een stabiel niveau, waardoor je ook minder honger voelt...

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Proberen om veel water te drinken en dikwijls iets klein, stukje fruit,... eten. gewoon waar je zin in hebt! als je je echt echt flauw voelt een druivensuiker of ander snoepje in je mond steken, bij mij hielp dat goed. heb ook heel weinig kunnen eten, en nu soms nog maar heb meer als voldoende ijzer en ... in mijn bloed dus denk dat je je geen zorgen moet maken hoor en dat het normaal is.

Deel Deze Pagina