hoi hoi, ik ben sinds kort aktief met paint shop pro maar heb nog absoluut geen ervaring. wie vind het leuk mij een beetje op weg te helpen? heb al een beginnetje gemaakt maar ik loop steeds vast. als er iemand is alvast bedankt
hey hye misschien is dit iets ik vind het zelf erg leuk om te doen kijk maar eens www.pspforum.nl krijg je opdrachtjes en zo leer je dan wat je allemaal kan met je psp liefs wiesje
ik heb me in ieder geval wel aangemeld om eens te kijken of het wat is maar toch is het ook wel fijn als je gewoon gericht vragen aan iemand kan stellen dus bij deze geldt mijn vraag nog steeds
ik denk dat je via dat forum ook wel gericht vragen kan stellen. maar er zijn hier wel mensen die er heel goed in zijn. zo ben ik ook wel eens geholpen. maar ik ben nog lang geen expert. ik moet eerst weer een goed werkend programma hebben
ja ik had inderdaad al wat mensen voorbij zien komen die er goed in zijn dus ook vandaar dat ik het vroeg
hey hey ik wou dat ik je op weg kon helpen maar meer doen als een ander adres kan ik ook niet hahhaha ik snap het zelf amper vind het wel heel erg leuk om te doen maar ik kan je echt niet verder helpen ben ook nog een heeeel erge beginneling sorry.. wat natas zei is ook een hele goeie link die was ik ff kwijt succes