help?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door StinkySocks, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    Moet hem de baby meegeven als hij de baby niet wil erkennen?

    Hij met de baby zijn ...........

    WAt vinden jullie hiervan ik weet echt niet wat ik moet :oops:
     
  2. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nee als hij je kind niet erkent heeft hoe jij de baby niet mee te geven. Hij is dan voor de wet niet de vader, en vul jij in vader onbekend bijvoorbeeld.

    En hij hoeft al helemaal niet met je baby alleen te zien.

    Je bent alleen niet zo heel duidelijk in je verhaal.

    Groetjes
    Elvira
     
  3. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    sorry idd
    Het gaat om mij ex die zijn onze zoon niet wil erkennen. Hij wil hem wel komen opzoeken en evt. geld overmaken maar onder de voorwaarde dat hij hem mag meenemen.
    Ik zelf vertrouw hem niet en twijfel enorm....
    Aan de andere kant is het zo dat er vaders zijn die niets van hun kroos willen weten. Hij wil dat wel maar onder die voorwaarde.
    Is het ego als ik het niet wil ?
     
  4. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Als je hem niet vertrouwt, je kind niet meegeven.
    Ik vind het niet ego van je. Ik vind het ego van hem dat hij je kind niet wilt erkennen.

    Het is wel zo dat als hij je financieel bijstaat, jullie toch een gulle middenweg moeten vinden. Ik zou zijn bijdrage dan niet accepteren en het zelf doen allemaal.

    Succes meis.

    Groetjes
    Elvire
     
  5. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Anders kan je ook zeggen dat hij voorlopig niet betaald en je kind alleen ziet waar jij bij bent.

    Ik vind dat je alleen in het uiterste geval een kind bij zijn vader weg mag houden, maar in jouw geval is het niet de vader die de eisen kan gaan stellen.

    Waarom wil hij zijn kind niet zien als jij er bent? Kent je zoon zijn vader wel? Ze kunnen mekaar toch leren kennen waar je bij bent? Als je nou afspreekt dat je je een beetje afzijdig houdt...
     
  6. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    @elvira Hij heeft nog niets betaald en zal dan op vrijwillege basiss gebeuren.

    @Moaatje Hij wil hem perse meenemen en alleen met hem zijn. Hij heeft hem vaker gezien maar kennen doet hij hem niet . Net als de buurman die even gedach zegt.
     
  7. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sorry, maar als ik jou was zou ik mooi mijn zoon niet meegeven. Iemand die zo weinig in zijn kind heeft geinvesteerd (qua tijd) de laatste maanden is niet in de positie om eisen te stellen aan zijn bezoek.

    Wie denkt ie dat ie is dat ie nu ineens kan zeggen dat ie zijn zoon wil zien zonder jou erbij? Ik basseer dit natuurlijk alleen op de info die je hebt geschreven, maar volgens mij ben jij degene die de volle last van de zorg heeft gedragen (en de leuke kanten) en heeft hij maar te schikken naar hoe jij 't graag wil.
     
  8. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ben met anderen mee eens, als ik jou was zou ik niet meegeven hoor, was hij hele zwangerschap bij je? De bevalling bij je? Hij wilde ook niet erkennen? Nou zou ik echter niet doen, zoals ik lees vertrouw ik hem niet.
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Iman is ook niet erkend, en na mijn scheiding zijn er ook dingen gebeurd waardoor ik mijn ex niet vertrouw, daarom geef ik Iman ook niet mee. Daar staat dus idd wel tegenover dat ik geen geld accepteer van hem. Ik wil niet dat hij straks gaat zeggen dat hij Iman mee wil nemen omdat hij ook geld betaald...
     
  10. Als je gevoel zegt niet doen moet je het ook niet doen.Stel je voor dat hij haar niet terug brengt...wat raar zeg dat hij zoveel te zeggen wilt.
     
  11. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    KLopt het is idd raar........

    De laaste keer dat ik met hem sprak om wat ter regelen wilde hij mijn zoon adopteren met zijn nieuwe vriendin. Toen hij dat zij ben ik er serieus op in gegaan omdat ik het niet kon geloven wat ik hoorde.
    Later op die dag belde hij me op en zei dat hij even met 'zijn vriendin' had gebled dat het goed was + dat het kon vanaf oktober want ze moesten eerst nog samen op vakantie............
    Kan echt geen hoogte krijgen van hem daarom heb ik besloten om hem niet mee te geven.
    Dat ie toch echt de pot op kan Sorry hoor
    Kan echt niet geloven dat ie dan wel bereid is om vader te spelen. En mij hier laten zitten
     
  12. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    :confused: :confused:

    Dus als ik het goed heb wil hij je zoon bij je weghalen? Adopteren met zijn nieuwe vriendin? Om wat voor reden dan? Alleen al daarom zou ik 'm zeker niet alleen laten met je zoon ...

    :confused: :confused:

    sorry - mijn kaak valt ff op de grond hier.
     
  13. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    Ja idd omdat hij hem een betere toekomst kan geven nu...
    Maar erkennen wil hij niet en wanneer hij hem adopteren wil hij dat ik afstand doe van mijn rechten als moeder.....
    Ik heb hem een brief geschreven waarin ik aangeef dat ik geen contact meer wil met hem ...........
    Sorry, dat ik hier me hart lucht maar ik kan het moeilijk begrijpen.......
    Eerst vragen hoe het gaat en dan geef ik aan dat het best pittig is ...... dan met zoiets aan komen .... En mij vertellen dat het beter is voor de baby want we willen het beste voor de baby...... Dan zeggen dat ik ego ben en alleen aan mezelf denk. Want het is ook zijn baby ....De wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Gelukkig heb ik het nagetrokken en kan hij me juridische niets maken.... Ja of het een positieve input is .....denk het niet.Ik wil zo graag nog een tweede maar ik denk dat ik het alleen nooit meer aan durf met een andere vent om nog een keer zwanger te worden.
    Gelukkig ligt mijn kleintje lekker te slapen en heb ik me beeb dicht bij me :) .
     
  14. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    [​IMG] ik zal maar niet zeggen wat ik echt denk, want denk dat het tegen de regels van het forum is ....

    Meis, ik heb met te doen met zo'n hork als ex. Dat het uberhaupt in z'n hoofd opkomt ... niet erkennen en opeens wil hij adopteren ... had ie dan maar aan moeten denken toen je zwanger was dat het "ook" zijn kind was ...ongelooflijk :confused: die vent spoort niet hoor

    Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk te begrijpen is, ik vind het ook een onbegrijpelijk voorstel van hem, en dat is nog een understatement ...

    Heel veel sterkte!

    Grtz,
    Suus
     
  15. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vreselijk joh! Ik kan je heel goed begrijpen dat je totaal geen contact wilt met hem en ook niet meegeven, lijkt me ook heel logisch als je niet prettig bijvoelt en dat je niet meegeeft! Gewoon verbreken, kan helemaal niet, wil niet erkennen en opeens adopteren, ongelofelijk!

    Sterkte!
     
  16. Joycevw

    Joycevw Nieuw lid

    18 mei 2008
    2
    0
    0
    Ik zou (erg) snel naar de politie gaan en je hele verhaal laten vastleggen.
    Zij kunnen je ook advies geven.
     
  17. Niet meer actief

    Pffff, wat een verhaal zeg :confused:

    Ook mijn ex zei zoiets in de trant van "ik ga mn kids bij je weghalen"
    Grote mond klein hartje!

    Ik zou de rechter erbij halen!
    Jij als moeder staat veel sterker, laat je niet gek maken!
    mijn ex betaald nu wel alimentatie (eindelijk) maar kijkt niet om naar de kids...
    Ik moet er wel bij zeggen dat ze nu een veel lievere papa hebben (ik ben weer getrouwd).

    Mocht hij vervelend gaan doen, bedreigingen etc. Politie erbij halen!
    Heb ik ook gedaan...Het hielp in mijn geval.

    Ik hoop zo dat je weer geluk vind!
    Je kindje merkt immers ook wanneer jij niet goed in je vel zit.
     
  18. 4days

    4days Niet meer actief

    Eigenlijk is de oplossing van dit probleem heel simpel: gewoon die gast niet meer bij het kind laten! Hij heeft niet de voogdij en heeft het kind zelfs niet erkend, dus officieel heeft hij totaal niets te maken met jou en je zoontje. Zeg gewoon tegen hem dat je niets meer met hem te maken wil hebben! En ik zou vooral je zoontje niet meer meegeven, want dit soort dingen zie je vaak genoeg op tv, dat ze er dan opeens vandoor zijn met het kind... Het is jouw kind, jij bent de enige voogd, dus jij maakt de regels. En als hij zich niet aan jouw regels houdt, ga je naar de politie of naar de rechter, zodat hij niet meer in je buurt mag komen.
     
  19. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik zou het ook nu al melden bij de politie hoor. Er zit een steekje los aan die vent. Of meerdere.
    Je weet niet wat ie van plan is. Maar als er dan iets voorvalt is de politie in elk geval op de hoogte van de idiote denkbeelden van je ex.

    Pfff, castreren dit soort mannen. Nog ff en dan heeft ie zijn nieuwe vriendin ook zwanger, gaat ie er daar weer vandoor. Onverbeterlijk.
     
  20. loulappie

    loulappie Actief lid

    28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Mischien moet je het gesticht in ermelo ff bellen of ze nog een plekje vrij hebben voor de grootste idioot op de wereld! Achterlijk *piep*! meisje geef je kindje niet mee want er lopen heel wat idioten rond en dit is er duidelijk 1 van! Ennuh wat dat geld betrefd dan maar iets meer op een houtje bijten maar wel je kindje alleen van jouw houden! Nogmaald IDIOOT!
    Sterkte!

    Dikke kus
     

Deel Deze Pagina