(on)bewust plannen zwanger raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juut, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    p.s ze is nu weer onverwacht 4 weken en 3 dgn zwanger en ik... 2 dagen over tijd..het zou wat wezen maar ja..denk dat bij mij de duilvels aan komen.
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik begin er niet aan om te plannen .
    Ga echt niet een maandje "overslaan" omdat er al verjaardagen zijn in die maand .
    Maar nu moet ik er wel bij vertellen dat ik elke maand wel een paar verjaardagen heb ( grote familie ) .
    Het enige is dat ik november niet zo een leuke maand zou vinden om te bevallen .
    Dan ben ik zelf jarig en mijn jongste dochter ook al .
    Zou wat worden als de volgende ook in die maand komt :)
    Maar toch ga daarom niet wachten met klussen tot de volgende maand .
    Ik ben al blij dat ik kids kan krijgen , daar er kinderloosheid in de familie voor komt .
    Het komt als het komen wil ;)

    Groetjes Joyce
     
  3. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ach gos, waar ze al niet aan lag te denken tijdens het persen, heeft ze wel heel erg veel voor je over :)


    He en wat spannend, 2 dagen overtijd, duim duim duim
     
  4. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ahh ja Petra heeft ze dat gedaan, lief hoor ;)

    Kijk hoe erg ik het ook zal vinden om in maart zwanger teraken :(
    Toch ga ik niet minder mijn best doen in maart, ja..ja ik zei wel ik klus dan niet pffff hihi

    Echt wel, het maakt niet uit op welke dag het wondertje geboren word.
    Ik vind het alleen niet leuk maar dat is heel wat anders hihi

    Dan gaan we maar sparen voor al die cadotjes in dec...

    En als het toevallig op een verjaardag vald van een familielid pfffff nou en.

    liefs manon. ;)
     
  5. angie

    angie Actief lid

    30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    bij ons zijn ook veel verjaardagen na elkaar. bv. in augustus,3 aug. me nichtje, 8 aug. me nichtje en een vriendje van melissa(onze oudste) 9 aug. sharon(onze middelste) 10 aug. moeder van bovenstaand vriendje tevens vriendin van mij en mijn tante. en begin 2 sept. me opa en ik. en 23e me man en de 26e me broertje en de 29e mijn oom dus ik hoop dat ik een week overloop dan ben ik die verjaardagen voorbij ha ha. nou en anders maar niet maar het is in ieder geval geen dec. drukke maand in onze winkel en niet begin augustus. we hebben het eigenlijk wel goed uitgekiend....want je heb het niet voor het zeggen
     
  6. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Ik heb dezelfde uitgerekende datum van mijn eerste en nu de tweede. Wat een toeval toch. Onze dochter is veel te vroeg geboren dus als ik nu meer naar de uitegerekende datum kom dan zullen ze niet op dezelfde datum geboren worden.
     
  7. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Eerst was ik continue aan het rekenen.......
    Nu maakt het me niks meer uit en hoop ik gewoon dat het gaat lukken want hier is niemand zeker van natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina