Innestelingsbloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marloa, Nov 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marloa

Marloa Lid

Sep 1, 2015
    65
    1
    8
    Hallo,

ik lees dat een innestelingsbloeding amper voorkomt...
    en uiteraard twijfel ik dat ik vandaag een innestelingsbloeding heb of aankomende menstruatie.

Denken jullie even mee met mij?

Ik heb onregelmatige cyclus & PCOS, vorige cycli waren: 40 dagen, 36 dagen, 43 dagen en 28 dagen. Mijn huidige cyclus begon op 12/10, vandaag dus op cd 33.

Ik heb nu 2x lichtroze gehad bij afvegen na plassen.

Van cd 19 t.e.m. cd 23 had ik steken in m'n onderbuik, in de nacht van cd 30 op cd 31 had ik een felle steek dat ik er van wakker werd en de nacht erna ben ik badend in het zweet wakker geworden terwijl ik altijd heel koud heb. Dat had ik nog nooit gehad en ook zo iets bizar was dat m'n zweet zo raar rook terwijl we geen speciale kruiden ofzo gegeten hadden.

Misschien zijn dat ook zo van die gekke dingen die iemand van jullie herkent?

2. Crissien

Crissien Lid

Nov 12, 2016
    44
    13
    8
    Female
    Hoi,

Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus.
    Volgens de "berekening" van innesteling zou de vrucht 9 november moeten innestelen. Vanaf de 8e kreeg ik bruinverlies, en zit nu aan de 5de dag, alhoewel het vandaag zo goed als weg is!
    Nu zit ik op de 28ste cyclusdag.
    Heb eigenlijk dus hetzelfde wat jij hebt.
    Ik heb dit in mijn 4 zwangerschappen nog niet mee gemaakt, maar zit gewoon te wachten tot in ongesteld word.. dat kan dus tussen nu en 8 dagen denk ik. Heb nog nooit een langere cyclus dan 36 gehad.. wel heel vervelend vind ik van deze lange cyclussen, en dat je nooit weet hoe of wat. Voordat ik een laparoscopie heb gehad had ik altijd een nette cyclus van 28 dagen!
    Spannend dus!!

3. Chant26

Chant26 Actief lid

Oct 31, 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al een testje geprobeerd? Zouden die steken in de onderbuik niet je eisprong en bevruchting zijn geweest?
    Dan zou je rond deze periode kunnen testen..
    Volgens mij komt innestelingsbloed nog wel regelmatig voor..

4. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

Oct 28, 2016
    3,723
    1,218
    113
    Female
    Ik heb ook Pcos. Ik had ook op een begeven moment voor ik zelf wist dat ik zwanger was 2 dagen een beetje lichtroze na het afvegen. Was toen zelf ook aan het twijfelen maar uiteindelijk 2 weken later voelde ik me ook heel raar en zat te trillen van de honger op mijn werk voordat ik pauze had wist ik al genoeg. Savonds toen eens testje gedaan en deze was positief!
    Ik zou zeggen heb je al een testje geprobeerd, wie weet is inderdaad die innesteling geweest!

5. Marloa

Marloa Lid

Sep 1, 2015
    65
    1
    8
    Langs de ene kant jammer want heb nu vandaag echt m'n maandstonden gekregen, incl. nog meer buikkrampen en lage rugpijn.

Langs de andere kant goed teken dat m'n cyclus korter aan het worden is van +40 dagen naar vorige keer 28 dagen en nu dus 33 dagen. En bijkomend zullen we dan ook maar positief omschrijven dat ik minder pijn heb als anders, waardoor ik dacht aan innestelingsbloeding dan aan aankomende menstruatie.

Gek toch hé, zelfs één dag kon ik weer niet wachten en postte hier al...

Share This Page