Voor de derde keer zwanger en nog weet ik niet. Bij de eerste met 42 weken ingeleid en bij de tweede met 39 weken ingeleid. Gisteravond ben ik mijn slijmprop verloren. De verloskundige in het ziekenhuis wilde toch dat ik even langs kwam om te kijken of alles goed was met de baby en de placenta. Ben immers eigenlijk nog wat te vroeg. Dat was allemaal goed. Nu ben ik verder mega misselijk weer in eens en ga ik van een zeer moeilijke stoelgang naar een heel makkelijk stoelgang. Iemand ervaring?
Nee, ik weet alleen dat het niets hoeft te betekenen als je je slijmprop verliest. Natuurlijk kan het wel zo zijn, maar het zou net zo goed nog enkele weekjes kunnen duren helaas...
Wat zei de VK over dat je een slijmprop bent verloren? Ik had het nl ook, en behoorlijke soort van afscheiding, en vlokken in mijn urine maar bleek niets te zijn.. Geduld hebben en wie weet straks met 37 weken spontaan
Die zei dat het waarschijnlijk idd de slijmprop was. Ben hem bij de eerste tijdens de inleiding verloren. Veel slijm en draden met bloed er door (sorry voor de details)
Volgens mij verloor ik bij mijn dochter de slijmprop een paar dagen voor de bevalling. Maar bij een vriendin zat er nog anderhalve week tussen verlies prop en bevalling. Hangt er van af hoeveel hormonen je nu gaat aanmaken om de weeen/bevalling te gaan opwekken geloof ik. Maar als de VK zegt dat het nog even kan duren.... moet je snel weer terug voor controle?
Ben vandaag geweest voor controle. Niets bijzonders gedaan. Was er natuurlijk gisteravond ook. Mijn klachten besproken. Ben gewoon op. Het zware bi en kan bijna niets meer. Plus dat ik al weken extreem weinig slaap. Morgenavond ga ik een nachtje naar het ziekenhuis en krijg dan een injectie met slaapmedicatie. Volgende week weer. Mocht de bevalling niet zelf op gang komen wou ze me met 38 weken inleiden. Maar ik dacht verliezen slijmprop icm misselijk en veel ontlasting misschien een teken.