Ik hou er ook niet zo van als iemand zomaar aan mij buik zit te voelen. Maar wat ik helemaal respectloos vind. Mijn overbuurvrouw die midden op straat mijn baby Van toen een maand oud uit mijn handen trok, Met de boodschap tja dat moest echt even. (Ik heb haar bijna geschopt kon me nog net inhouden) Ik heb haar toch wel heel duidelijk verteld dat Dat niet de bedoeling is en dat ze er echt vanaf moet blijven. Sindsdien praat ze niet meer zoveel maar dat kan me dus echt Niet boeien.
Waarschijnlijk zou mijn eerste impuls zijn, om iemand weg te meppen. Maar gelukkig (nog) geen last van. Alleen sm dacht het te kunnen doen en toen heb ik direct gezegd dat ik dit niet wilde (wat ze weliswaar kinderachtig, stom etc. vond). De rest van familie / vrienden weet dat ik zo niet ben en voor kennissen hoef ik niet bang te zijn. Als ze niet weten dat ik zwanger ben, zien ze het namelijk ook (nog) niet
+1 Zelfs van vreemden vind ik niet erg als ze even over mijn buik willen aaien.... (ahum, en ja, ik beken, ik ben eigenlijk stiekem zelf ook zo'n zwangere-buik-aaier, maar als ik de reacties hier zo lees laat ik dat voortaan wel uit mijn hoofd )
Relax, heb ik je gequote dan? Nee. Grappig dat jij je persoonlijk aangesproken voelt terwijl er meerdere mensen zijn geweest die iets dergelijks schreven... Lijkt me dat jij een en ander juist uit verband trekt
Ik vind het echt heel vreemd gedrag, dat mensen je opeens ongevraagd beginnen te bepotelen. Afgelopen weekend hadden we een feest bij mijn schoonouders en ik heb heel wat handjes op mijn buik gehad, van verre neven en nichten. En ik voelde me er kei ongemakkelijk bij. Ik heb dat zelf echt nog nooit bij iemand gedaan, behalve dan mijn zus, maar dat is 'eigen', dus dat is anders. Als mn moeder of schoonmoeder het doet, heb ik er echt geen moeite mee, maar mensen verder weg? No thanx..
JA! ik ook bij me vriendinnen dan. maar nu ik het zelf ervaar, is het toch raar als het GEEN vriendinnen, familie of partner is.
Ik hou er helemaal niet van als mensen mij aanraken, vriendinnen die mijn arm pakken vind ik al verschrikkelijk haha. Maar toen mensen aan mijn buik zaten vond ik het helemaal niet zo erg. Vind het wel grappig.