(on)gewenst zwanger, wat nu?!?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Sofiee, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik denk dat het anders is als je echt al helemaal gesetteld bent, ECHT bewust voor een kind kiest etc.
    Ik kan mezelf er echter ook niks bij voorstellen ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd!
    Ik ben een alleenstaande moeder, mijn ex heeft me de keus gesteld hij of de kleine en die was redelijk makkelijk toen (kort verteld, zo was het natuurlijk niet, maar het hele verhaal is te lang ;))

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Maar zij heeft bewust gekozen het is niet dat het haar per ongeluk overkomen. Het lijkt me overigens een shit situatie als je in je zwangerschap door je partner verlaten wordt of voor een onmogelijke keuze gezet wordt. Dus nogmaals voor die ex heb ik ook geen goed woord over. Maar het wordt gebracht alsof het haar overkomen is en dat is gewoon niet zo toch? Valt me ook op dat we van TS geen reactie meer krijgen

3. Niet meer actief

Inderdaad een apart verhaal eigenlijk ja :s als je het terugleest klopt er iets niet helemaal lijkt t...

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ja best apart. Een hele discussie hier, en TS is nergens te zien...
    Ik laat het hier maar bij dan.

Groetjes

5. Niet meer actief

Hahaha inderdaad... maar ik geloof dat ik ergens zag dat TS niet zwanger was..

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    NIET zwanger? Waar sloeg haar vraag dan op?
    Nou ja zeg.

7. Niet meer actief

Pin me er niet op vast maar ik dacht ergens op een ander forum zoiets te lezen..
    En aangezien dat ze nu niets meer laat weten zou het best zo kunnen zijn..

8. lavendel

lavendel Nieuw lid

18 jun 2008
    2
    0
    0
    Hoi Sofie,

Ik herken me in je verhaal. Vergeet niet dat je nu ook last hebt van de hormonen! Zorg dat je goed nadenkt over wat je wel en niet wil. Je kunt nu altijd nog een bewuste keuze maken om het kindje te krijgen. Luister naar jezelf en als dit heel moeilijk is kun je altijd een paar gesprekken via een psycholoog regelen die je kan begeleiden in je keus.
    Het is kei zwaar maar ook kei mooi.

groetjes en succes

Deel Deze Pagina