help! ben ik alleen of niet.. ik weet t niet meer

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door eure24, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eure24

eure24 Lid

28 feb 2008
    10
    0
    0
    amsterdam
    hallo iedereen,

ik moet ff me hart luchten. ik ben zwanger, ik heb al bijna 12 jaar een relatie. De afgelopen ging me relatie ook niet goed, toen ik er achter kwam dat ik zwanger was. mijn partner reageerde wel positief, maar nu weet k t niet meer. Omdat t niet goed ging tussen ons bleef hij ook vaak weg. Nu dat hij weet dat k zwanger ben blijft hij ook weg. hij belt ook niet om te vragen hoe t met me gaat ofzo. Als k me ziek voel heb ik helemaal niemand om op terug te vallen.
    Als hij dan na dagen thuis komt verwacht hij dat ik heel normaal doe. Als k hem vraag hoelang dit nog gaat duren zegt hij ook heel droog; Weet ik niet.

Ik weet t echt allemaal niet meer. IK voel me zo alleen en in de steek gelaten. Ik heb helemaal niemand om op terug te vallen of uit te huilen.

Ik weet echt niet meer wat ik met situatie aan moet, ik heb zo vaak op t punt gestaan het uit te maken,maar dan durf k niet.

Heeft iemand een idee hoe ik met deze situatie om moet gaan?

Alvast bedank.
    :cry:

2. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Ik zou me nu vooral concentreren op je kindje in je buik
    want al die stress in niet goed en vooral omdat je nog in de kritieke fase zit

ik heb ook heel veel stress gehad de 1e 3 maanden van me zwangerschap door mijn inmiddels ex.
    en jammer genoeg braken mijn vliezen met 22 weken
    ze weten niet eens waardoor het is gekomen ze zeggen dat het niet van stress kan komen maar ja dat weten ze ook niet 100% zeker

Kijk het is rot om te zeggen maar je kan het ook prima zonder man af hoor
    Als hij niet belt enzo is dat zijn probleem
    ik zou vooral goed voormezelf zorgen en de rest is gewoon onbelangrijk

misschien draait hij bij als hij ziet dat je je niet meer met hem bezig houd misschien ook niet
    maar investeer je energie in je kindje want die heeft het meer nodig dan zo een volwassen vent

heel veel sterkte en succes met je zwangerschap

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik sluit me aan bij de reactie hierboven. Ik denk dat het voor jou beter is om een knoop door te hakken (hoewel ik jou niet ken, dus als ik het mis heb, neem me niet kwalijk).
    Je zou hem een soort van ultimatum kunnen stellen. Dus OF hij kiest echt voor jou, maar dan moet hij er ook voor jou zijn, OF je gaat bij hem weg. Uiteindelijk is dat voor de stress denk ik beter. Een vader waar je niet op kunt rekenen is erger dan geen vader.

Ik wens je heel veel succes en probeer in ieder geval te genieten van je zwangerschap en straks je kindje, wat die vent van je ook doet! Je bent niet van hem afhankelijk voor je geluk!

X Miez

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    weet je ook niet waar hij is als hij dagen lang weg blijft ? heeft hij geen ander of zo ? hoop het niet voor je althans !

Deel Deze Pagina