Hallo Dames, Ik zit een week voor mn NOD en ik heb gewoon het gevoel dat het raak is. Heel gek, dit gevoel had ik al direct na de eisprong! hele week onder de puistjes gezeten, hele vette huid. (vette huid nog steeds, puistjes vallen nu mee) Een soort vage ongesteldheidspijn (die nu over is) Vandaag steken rechts onderin, waar ik ook altijd mijn eisprong voel. Dit heb ik nooit buiten mijn eisprong om! En ontzettend moe, zere benen, vorige week ook vaak hoofdpijn, maar dat kan ook van mijn nek zijn geweest, daar had ik last van. En gewoon echt het gevoel dat het raak is! Zo apart! ik probeer te relativeren, maar ik krijg het niet uit mn hoofd! Ik moest het even kwijt en wellicht dat iemand wat herkend! (mn onderschrift klopt niet, zit al in ronde 9 inmiddels...)
Hoi Loesje, Ik ken het gevoel niet, de laatste maanden voel ik niets en ik denk ook juist als je zwanger bent dat je vanalles moet voelen, dat hoop ik dan haha! Ik hoop het heel erg voor je dat het raak is!! Het zou toch heerlijk zijn als je dat zo goed kan voelen!
Als het echt zo blijkt te zijn, dan zou het wel super bijzonder zijn inderdaad! Thanks voor je berichtje Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!!