Het is natuurlijk nog eigenlijk iets te vroeg maar het einde van 2018 is toch weer in zicht. En wat is er nu beter om terug te kijken op een jaar. Kun je kijken naar 2018 met een lach of met een traan, of toch een beetje allebei. Bij mij was het overwegend een top jaar! Met de nodige strubbelingen maar ook de mooie dingen 2018 was het jaar dat mijn oudste naar SBO werd geplaatst maar ook na 6 maanden weer terug word geplaatst naar regulier. Omdat er totaal iets anders speelt dan ze vermoed hadden. Het jaar dat ik eindelijk kon beginnen met mijn immuun therapie en de eerste arts die het aan wilde en aan durfde om mijn ziekte te behandelen ipv 10 operaties in 2017 nu maar 3! En het jaar dat we eindelijk na zoveel jaar weg kunnen uit ons huis en een nieuw huis hebben. Het jaar waarin ook eindelijk gekeken werd naar mijn kinderen met nu hopelijk de juiste diagnose en voor beiden naar ons idee een hele goeie school waar ze hopelijk goed geholpen en begeleid gaan worden tot sociale, empathische maar ook standvastige mensen! Ik mag blij zijn met 2018!
- Een baby - Een vast contract - Een nieuwe woning - Een nieuwe baan voor mijn man die drie jaar ziek thuis is geweest - De verkoop van ons appartement (eindelijk) Al met al, veel gebeurt maar wel een prima jaar!
Heerlijk als je dan een keer een goed jaar hebt he! 2017 was wat dat betreft best ruk (ook goddank met mooie momenten maar merendeels ruk) dus ik ben erg blij met 2018 so far!
Scheiding van mijn ouders Kanker bij mijn vader Nieuwe baan voor mij in een ander werkveld Nieuwe baan voor mijn man En paar dagen geleden mijn P gehaald!! Van de studie waar ik mee bezig ben. Verder een lekker jaar met mijn man en kids ondanks dikke ellende vaak.
2018 was zeker het slechtste jaar tot nu toe, met eerst het nieuws brca2 mutatie te hebben en vervolgens 6 weken later borstkanker te zien op MRI. Nu, aan het einde van dit jaar bijna klaar met de behandeling. Ik kijk vooral terug met tranen, maar gelukkig ook lachen tussendoor. En vooral met hoop en moed naar 2019.
De stap om mijn vast contract op te zeggen, zonder nog iets anders te hebben. Uit eindelijk binnen een week een andere baan gevonden dat echt goed aansluit op alles! Mijn man die een vast contract heeft gekregen. De band met m'n schoonouders is hersteld. De knoop over een 2e heb doorgehakt en er voor zijn gegaan en binnen 3 maand zwanger was. Terwijl het bij de 1ste drie jaar duurde. Nu hopen dat 2019 net zo mooi mag worden!
Inderdaad dikke ellende gekregen dit jaar maar ook een paar Zonnestraaltjes gelukkig maar anders hou je het niet vol! En van harte gefeliciteerd met het behalen van je P ondanks dat je genoeg op je bord hebt gekregen!
Helaas weer geen zwangerschap en nu de pijnlijke gevolgen van een verkeerd lopende miskraam. Maar gelukkig veel positieve dingen dus daar kijk ik nu maar op terug ipv de narigheid van nu. - terug naar Noord Holland - mijn oude baan terug - koophuis - getrouwd - beter in mijn vel door woonomgeving.
Aah wat een lief berichtje dank je wel! Het was een zwaar ja, dat klopt. 2 weken nadat mijn ouders gescheiden waren werd t bij hem geconstateerd... echt ellende.
En hopelijk door de rust en het beter in je vel kunnen zitten een heerlijk ontspannen zwangerschap in 2019!
Dat kan ik mij heel goed voorstellen! K is een vreselijke ziekte en hopelijk mag je vader ervan genezen en nog een boel jaar in gezondheid verder kunnen gaan!
- ontslag - verhuisd - nieuwe baan - dochter geopereerd aan een arm breuk - vriend nieuwe baan - ik nam ontslag - nieuwe baan