Pechvogeltje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kris8, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ach .. Is mijn meisje na een week hoge koorts eindelijk beter is ze vandaag op de bso gevallen.. Op haar stuitje. Ik weet uit ervaring hoeveel pijn dat kan doen.
    Ze ligt nu te draaiien in bed als ze zo nog niet slaapt ga ik haar denk ik een pijnstiller geven.
    Ze had heel erg haar best gedaan om niet te huilen, want de juffen hadden het al zo druk.. Toen ik binnenkwam barste ze in tranen uit. Ze is echt niet kleinzerig dus het zal wel echt pijn doen.
    Dat ze het niet gezegt heeft vind ik wel lastig heb gezegt dat ze dat toch echt moet doen dat de juffen er ook voor haar zijn en als je echt pijn hebt mag je best even verdrietig zijjn..

Nou ja ik wil hier niets mee alleen even " vertellen". :)

Mijn lieve pechvogel ...

2. Verox

Verox Niet meer actief

Ach gut... Zo aandoenlijk die kleine dappere dametjes.
    Ik hoop dat de pijn snel over gaat!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou gelukkig goed geslapen.
    Vanochtend flink stijf, maar in de loop van de dag lijkt het mee te vallen. Tussen de middag wel even over gehoord, maar het valt me mee.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Stuitje is zo gevoelig.
    ik ben er ooit op gevallen toen ik 17 jaar was en nu zoveel jaren later blijft het een gevoelig punt en ik ben al 41 jaar.
    Ik hoop dat het bij jouw dochter niet zo zal verlopen en bij mij komt het ook deels uit het bekken/heiligbeen.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eens hier als kind ooit van een skyppiebal af gevallen en nog is het een gevoelige plek.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ahh wat zielig. Hoe is het nu met de pijn?
    Wat naar ook dat ze het niet wilde zeggen tegen de juffen...

Toen ik 11 was ben ik keihard op mijn stuitje gevallen. Tijdens een basketbaltoernooi. Ik ben toen gewoon doorgegaan maar kon 's avonds niet meer zitten van de pijn. Vreselijk! Dat heeft ook echt wel even geduurd, op een stoel zitten was echt even de hel toen. Ik herinner het me nu, 14 jaar later, nog erg goed. Ik hoop dat het bij je dochter niet zo erg is!

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee ik heb er zelf ook nare herinneringen aan, maar het lijkt mee te vallen alhoewel dat altijd lastig in te schatten is bij d`r want ze zegt niet zo makkelijk dat ze pijn heeft.
    Het is nog niet over, want als ze op haar ( houten ) kinderstoel gaat zitten vertrekt haar gezicht echt.. dus daar maar een kussentje op gelegd.
    Rennen op school deed ook pijn zei ze..

Maar gisteren zag ik haar bij iedere beweging pijn hebben dat was vandaag al een stuk beter

Deel Deze Pagina