Onbeantwoorde liefde

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 16 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Het kan inderdaad vleiend zijn, maar zoals ik hier lees zijn het toch vaak ongemakkelijke situaties en gaan vriendschappen erdoor kapot.

Mijn oude buurjongen was ook verliefd op mij ... terwijl ik mijn toentertijd
    -vriendje dankzij hem ken. En tijdens die verkering (want meer was het niet op mijn 17e) heeft die buurjongen heel veel kansjes gewaagd om mij te proberen te zoenen enz.
    Zo heel af en toe krijg ik nog wel eens eens berichtje via Facebook. Maar het is echt dan wel geen buur(jongen) meer maar nog steeds een jongetje.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Verliefd kan ik niet zeggen maar wel regelmatig met een plaat voor hun kop wat betreft mee uit vragen en blijven vragen. Terwijl ik dan niet zo lullig of hard wilde zijn dat ik dus echt never nooit interesse zou kunnen hebben.

Dus na 2x een vriendelijke nee krijg je dan bij mij de negeer stand.

3. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik had ook op de middelbare school/begin studententijd een vriendengroep met bijna alleen jongens. Daarvan zijn zeker 5 ooit op mij verliefd geweest. Ik vond het maar lastig.
    Eentje was ik echt wel goed mee bevriend en die begon toen opeens te vertellen hoe vaak hij aan me dacht: als hij opstond , als hij ging ontbijten, etc etc en tot hij ging slapen. Ik voelde me er heel erg bezwaard door en het heeft wel een paar jaar geduurd tot het weer helemaal normaal/oké was tussen ons.

4. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Mijn buurjongen was jaren verliefd op mij.. ik was vriendin met zijn zusje en kwam bijna elk weekend wel even langs, ook met vriendjes.. ik mocht hem eigenlijk niet, want hij deed vaak niet erg aardig na een paar biertjes op..

Nu toch al 7 jaar bij elkaar en 2 kindjes rijker:D

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Tsja...in mijn studententijd was er een jongen die veel interesse in mij had...ik totaal niet in hem. Tijdens een feestavond had ik iets te veel gedronken en toen heb ik met hem gezoend (niet slim...) Maar gelijk er achteraan met zijn beste vriend ook:o:...oeps! Was een goede manier om van hem af te komen:D

Lill vindt dit leuk.
  6. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Een vriend die een paar deuren verder woonde.. we hingen wel eens samen .. hij was smoor op mij, ik had dat niet zo erg door.. ik ging met een vriendin op stap (Soort van dubbel date, haar vriend kon een vriend die vrijgezel was) en het klikte met die jongen (nu mijn man).. bleek achteraf dat jongen uit de straat mij de gehele avond in de gaten heeft gehouden.. na 3 maanden zei hij tegen mijn moeder dat hij wel besefte dat ik hem niet leuk vond.. vond het achteraf wel zielig voor hem, maar ik zag niks in hem, alleen vriendschap

7. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik ben altijd al one of the guys geweest, meiden daar klikte ik niet lekker mee. Maar achteraf weet ik waarom.
    Ik ging zo goed om met 'de leukste jongen van de klas', puur vriendschappelijk en zij waren stikjaloers.

Op de basisschool (!!!) een klasgenoot die van groep 6 tot groep 8 geprobeerd heeft om verkering met mij te krijgen. Briefjes, zelfs sieraden kocht hij met Valentijn. Ik vond het echt verschrikkelijk en wist niet wat ik er mee aan moest.
    Nu ik er aan terugdenk was hij echt creepy.

Verder dat ik wel eens met een jongen had gezoend, maar uiteindelijk veel beter vrienden waren.

Er is uit mijn vriendengroep met jongens waar ik mee omging, niet 1 waar ik van weet dat ze mij leuk vonden. Tenminste ze hebben het nooit gezegd, ja ze zagen mij als hun zusje en ik hen als broers. Maar that's it of ik ben gewoon heel erg goedgelovig.

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja paar keer meegemaakt. Ik moet wel zeggen; het was goed voor m’n ego :roflmao:
    Één keertje gehad dat iemand het mij vertelde en ik had toen net een relatie met mijn ex. Toen heb ik héél even gedacht; waarom kwam je daar niet eerder mee.
    Hij heeft, toen ik net bij m’n ex weg was gegaan, nog een bericht via Facebook gestuurd dat hij had gehoord dat ik weg was bij mijn ex-man en of we wat af konden spreken. Antwoord was nee. Ik ben juist bij mijn ex weggegaan om mijn huidige man en daar was (en ben) ik zo verschrikkelijk stapelgek op dat het niet eens in m’n hoofd opkwam om af te spreken.
    Paar jaar geleden een reünie gehad van de middelbare school en daar kletste ik met wat jongens waar ik vroeger mee omging. Ik was ook altijd meer van de jongens vrienden dan meisjes vrienden. Toen zei er eentje toen we even samen stonden; ‘je bent nog net zo mooi als op je 15e. Man wat was ik verliefd op jou.’
    Nooit geweten en we hebben er smakelijk om gelachen. Zijn huidige vrouw zat ook bij ons in de klas en is echt een te gek mens. Maar zij wist het ook vertelde ze later :D

hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja, en ook wel mijn eigen schuld achteraf.

zat te flikflooien met een jongen, zat eerst in de vriendengroep en van het een kwam het ander. Voor mij enkel lust, hij zocht er alleen meer achter. Eigenlijk erg triest, hij is behoorlijk overstuur geweest ervan. Later waren we gelukkig gewoon oké.

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoteldebotel zou ik niet weten, maar ik heb toch zeker 4 verschillende mannen in meer of mindere mate "achter me aan (gehad)". En allen terwijl ik al getrouwd was/ben :|
    De vleiende aandacht was/is (met 1 heb ik nog app contact soms) best leuk, maar meer dan dat ain't gonna happen.

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb echt zo net nog een bericht gekregen van een oud klasgenoot die ik later tijdens werk nog eens tegen kwam.
    "Heel erg verliefd. Nog steeds. Kan er niet meer van slapen"
    Sorry vriend, ik voel niet hetzelfde.
    Voelt niet aardig:oops:, maar je moet duidelijk zijn..

Dat is niet de enige keer. Op het moment zelf heb ik het nooit door gehad, maar het is in ieder geval vijf keer gebeurd, want in al die gevallen kwamen de mannen er zelf jaren later nog eens mee.

En ik maar denken dat ik niet goed in de markt lag.. :roflmao:

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er 1. Een van ons had altijd wel iemand en 1 keer hebben we gezoend. Er hangt heel veel elektriciteit in de lucht tussen ons als we elkaar zien.

Paar jaar geleden was ik single, dat hoorde hij en nam contact op. Of hij niet langs mocht komen want hij en zn vriendin hadden een time out. Ik heb dat afgeslagen en ook eerlijk verteld waarom. Hij wist ook donders goed wat er zou gebeuren als hij in mijn huis zou komen.

Ik heb er geen spijt van dat het nooit iets is geworden. Maar soms vraag ik mij wel af hoe het had kunnen zijn. Die spanning die ik met hem had/heb, heb ik tevens ook met mijn man. Dus daar ontbreekt het niet aan.
    Alleen zo'n persoon heeft toch een plekje in je hart. Altijd.

13. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Mijn buurjongen die ik vanaf de baby tijd al ken. We waren altijd beste vrienden, konden altijd fijn spelen, hadden nooit ruzie. Ineens, op de middelbare school, zei hij altijd al verliefd te zijn geweest. Ik vond dat heel vreemd en ongemakkelijk. Hij was nl een goede vriend en beschouwde hem meer als broer.
    We zijn uit elkaar gegroeid, volgen elkaar wel op social media maar hebben geen contact verder.

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Pwoah ehm een redelijk rijtje terwijl ook ik one of the guys was en nou niet de populairste zeg maar. Waarschijnlijk omdat hun inmiddels ex'en toch wat meer vreemde gebruiksaanwijzing nodig hadden dan eigenlijk prettig is om mee te leven. Ja val op pleisterwerk en je komt in de ochtend nog wel eens bedrogen uit en dat is dan niet de kater of t ontbreken van bril of lenzen. :roflmao: Met mij konden ze lezen en schrijven en pleisterwerk zie ik t nut niet van in, oud en lelijk worden we allemaal en was niet van plan te leren stucen. Kennelijk steeg mijn marktwaarde na die ervaringen erg hard, nooit gerealiseerd, dr zat best wel wat tussen zeg maar ik was niet in de veronderstelling dat ik hun type was. Ja 1 aanbod of ik niet de benefits variant wilde...uitzicht was niet slecht zeg maar, maar die sliep met iedereen die vrouwelijk was, meerdere tegelijk was ook geen probleem dat hij ook de achternaam wist was een uniek voorval, dus dat leek me niet heel erg verstandig. Ook t tweede voorstel, backup variant voor de "in between relaties" maar afgewezen. Houden t wel op een biertje, een knuffel en een schouder indien nodig.

Grappig genoeg was mijn huidige man een van die "stalkers". Die wilde toen ik 14 was al een relatie. Als ik boe riep was t al "ja schat, tuurlijk schat" ja daaaaag dat werkt niet. Dus die kreeg een "geen trek om je te kwetsen aangezien je een goed hart hebt, maar neeeee!" respons en hij droop ook af, ging zelf relaties in met wisselend succes. Ik ook een rij ex'en verder. Paar jaar later nog een poging, wel iets beter opgedroogd maar nog steeds niet stevig genoeg in zn schoenen dus zelfde antwoord en vervolg aan beiden kanten. We zagen elkaar wel maar echt "kennis niveau" vriendschappelijk in de soos, biertje voor elkaar halende maar voor x,y,z deden we dat ook was eigenlijk meer de norm dan dat er wat achter zat.

Weer een jaar of 10 later, wel vaag contact via facebook maar niveau van gefeliciteerd, biertje gedaan in de nieuwe locatie van de soos. Staat daar ineens een beer van een vent en die flink tegengas kon geven...okeeeeey! Die is opgedroogd!

Nou ja, bijna 5 jaar getrouwd en een dochter dus kennelijk toch driemaal scheepsrecht.:D

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113

Ja dat dus haha. Ik pikte echt geen signalen op destijds denk ik
    .

16. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Hahahaha nee, dat zou echt een gevalletje nu breekt mijn klomp zijn :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ik kreeg nooit dat soort aandacht van jongens/mannen. Maar het is goed gekomen, inmiddels al jaaaaaaren gelukkig met m'n wèl beantwoorde liefde :D

hummeltje5, Linky en Koffiehert vinden dit leuk.
  17. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

En goede vriend van mij en mijn ex bleek al jaren iets voor me te voelen.
    Uit respect heeft hij daar nooit iets mee gedaan.

Nooit geweten, maar inmiddels zijn we verloofd :D

hummeltje5, juf1987, Linky en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Zo, dat is echt een geval "de aanhouder wint" :D

Vero0504 vindt dit leuk.
  19. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ja, de toenmalig beste vriend van mijn broer... Fijne, lieve kerel, ik wou toen eigenlijk dat ik ook verliefd zou worden maar dat gebeurde niet...

Door hem heb ik mijn man leren kennen, haha grappig verhaal wel. We zijn nu nog steeds kameraden en hij maand of 2 geleden ook getrouwd. Ben zo blij voor hem, dat verdient hij echt.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn aaaaaaaallllllereerste liefde (op school!) was toen ik net 15 was. Een jongen die in vwo 6 zat (ik in de 3e) en die zou gaan studeren in Groningen. De hele school vond hem leuk. Tsjs.. what could I say.. Ik natuurlijk ook. Maarja. Ik zou echt geen schijn van kans maken. :rolleyes: Weet nog een keer dat ik zijn stem ergens had gehoord. Hotel de botel vertelde ik dit mijn moeder. Ze moest stiekem lachen.

En toen kwam ik hem tegen in de kroeg. Ik dacht: ik ga 2 bier achterover gooien en hem aanspreken OF: ik doe niks en zie hem nooit meer. o_O

Ik koos voor het eerste. Inmiddels zijn we 15 jaar, 7 jaar huwelijk en 2 kindjes verder.. ;)

juf1987, Vero0504 en hummeltje5 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina