Onbeantwoorde liefde

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 16 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeps. Zie nu pas de titel van dit topic. Sorry! Maar vond dit verhaal toch de moeite waard ;)

Evanesco en hummeltje5 vinden dit leuk.
  2. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Ja maar ik heb er geen medelijden mee. Als je verliefd bent, hoeft dat niet te betekenen dat je het erg vindt om goede vrienden te blijven. Toen het met mij erg slecht ging waardoor ik eigenlijk in een eigen wereld leefde, was hij bezig met zelfmedelijden hebben omdat hij geen seksleven had en mij verleiden en zijn leed boven het mijne stellen. Ik ben echt niet onder de indruk geraakt en ga het contact stoppen.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Congrats!

Evanesco vindt dit leuk.
  4. Jaan

Jaan Niet meer actief

Ik heb ooit een soort van stalker gehad. Zat bij mij op school,ik had zelfs een hekel aan hem. Hij gaf me met valentijnsdag een roos en ik schaamde me rot. Later op facebook allerlei sex opmerkingen en toen geblockt. En nu heel m'n fb eraf gegooid.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Hier al een 10-tal jaar een collega die wel meer zou willen. Is zelf getrouwd, 2 kinderen, en ik was ook nog in relatie. Is een superlieve kerel, maar van mijn kant is er geen aantrekking en wil er niet tussenkomen in zijn relatie...
    Overlaadt me met complimentjes en stuurt berichtjes, maar ga er niet op in. Wil hem niet als dierbare collega/vriend kwijt.
    Heeft wel al een onhandige poging gedaan om te kussen, en na het kerstfeest afgelopen jaar stuurde hij me zijn kamernummer, maar steeds afgeblokt.

De laatste maanden whatsapp ik wel vaak met een andere collega - kerel is 14 jr jonger (ik ben 42) en hij hint wel op meer, maar ook hier: zeg m regelmatig dat hij niet moet hopen, dat ik het enkel vriendschappelijk zie...

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Yep meerdere keren.
    Een oud klasgenoot van de basisschool, had echt een pokke hekel aan hem, pester eerste klas maar bleek dus al vanaf toen verliefd te zijn kwam ik op mijn 19e achter. Toen bekende hij het en probeerde mij over te halen om een relatie aan te gaan anders zou hij zelfmoord plegen.
    De beste vriend van mijn toenmalige vriend, daar helaas wel een hele negatieve ervaring aan over gehouden aangezien hij mij uiteindelijk verkracht heeft. Mijn toenmalige vriend heeft mij een aantal jaar geleden via facebook opgezocht en gaf aan mij graag terug te willen, maar dat was niet wederzijds.
    Meerdere jongens/mannen toen ik op het hbo zat, met 1 heb ik uiteindelijk kort een relatie gehad voor mijn man maar dat werkte echt totaal niet die was jaloers op mijn oudste en bleek ook 'friends with benefits' toe te passen met zijn ex en zijn beste vriendin van de basisschool/middelbare school (daar is hij nu mee getrouwd) meeste vriendschappen zijn verwaterd of verbroken.
    Via werk helaas ook, vooral een mannenwereld, 2 die het hebben aangegeven toen ik net uit elkaar was, onder het mom als je een keer behoefte hebt dan hou ik me aanbevolen. En 2 toen ik mijn man leerde kennen.
    Overigens was er 1 vrouwelijke collega ook verliefd op mijn man, kwam ik achter toen we net aan het daten waren en ze mij aan het uithoren was of hij vrijgezel was etc (toen wist enkel onze leidinggevende dat we aan het daten waren) zij is dus echt wel boos geweest ondanks dat ik toen al aangaf dat hij aan het daten was, had dat volgens haar niet mogen zeggen want dan had zij misschien nog een kans gemaakt boven mij. (Mijn man refereerde aan haar als opmaakpop, en het initiatief kwam van zijn kant af bij ons dus betwijfel of ze ooit een kans zou hebben gehad) mijn man heeft het heel lang niet door gehad tot hij getuige was van het boosdoen tegen mij samen met leidinggevende, zij is daar dus ook gelijk op aangesproken en toen heeft zij het ook bij hen aangegeven want ik had hem voor haar neus weg gekaapt. Heb onze leidinggevende nog nooit zo hard horen lachen. :|

Deel Deze Pagina