Opeens weer om de 3u wakker:(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MinnieJ, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mijn kleinste is afgelopen vrijdag gevaccineerd, hij was di edagen daarvoor sinds ik had opgehoogd al door gaan slapen tot een uur of 6 en in het weekend na vaccinatie zefls 2x tot 7/8u na een fles om 22.30/23u

Maar nu werd hij zondag op maandag opeens weer na 5u wakker, dat is opzich niet zo vreemd, maar afgelopen nacht werd hij zelfs om de 3u wakker, iets wat hij in de eerste weken niet eens deed, en hij had ech trek want ik werd in de eerste plaats wakker van zijn gesmak.

Na de vaccinatie dronk hij iets minder gulzig, zou het hiermee samenhangen? Een soort inhaalslag? Herkent iemand dat? Of gewoon een sprongetje/groeispurt?

2. Bobar

Bobar Lid

12 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier hebben we het ook eens 2 nachten achter elkaar gehad, bleek hij het gewoon koud te hebben ...

Momenteel is hij 7,5 maand en slaapt sowieso wat slechter, maar dat schijnt normaal te zijn op deze leeftijd.

Geen idee waar het bij je kindje aan ligt, gaat wellicht vanzelf weer over ... Het is en faaaaasssee ... ;)

Edit: typo

3. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Hier een paar dagen geleden opeens om 4 uur weer mijn zoontje aan de borst. Daarna weer rond half 7. Gewoon aan toe geven denk ik.

Deel Deze Pagina