Ik krijg volgende week mijn eerste echo met 6 weken en 3 dagen. Dit wordt gedaan door mijn HA (een van de weinige huisartsen met een echo apparaat ), voordat ik een verwijsbrief krijg naar de gyn. Hij wilt zeker weten of de zwangerschap doorzet. Hoe groot is de kans dat het hartje met dat termijn al klopt?
met 6 weken zou je al iets moeten kunnen zien, al is t maar heel iniminie. Wel inwendig, uitwendig zul je niks zien. Dus als je geluk hebt zie je mss een knipperlichtje, als je mss zelf een beetje te ver gerekend hebt en dus net onder die 6 weken zit zul je niks zien.
De kans is groot dat het hartje netjes klopt. Maaarrrr, wees niet ongerust als de huisarts het niet kan laten zien! 6w3d is heel vroeg.
Ik heb een knipperlichtje gezien met 6w3! Ook nog met uitwendige echo. Maar idd; als je geen hartje ziet wees niet ongerust. Je kan ook nog te vroeg zijn.
In principe zou je dan al wel een kloppend hartje moeten kunnen zien, maar wel met inwendige echo. Maar soms duurt het wat langer; dat kan echt per dag schelen!
Dit was mijn echo met 6, 3. Bij mij ook een knipperlichtje! Dus het kan wel, maar bij sommige gaat het hartje pas wat later kloppen! Dus niet gelijk ongerust worden.
Grote kans dat je een hartje ziet hoor! Ik dacht met de eerste echo 7 weken te zijn maar werd terug gezet naar 6w3d (voor zover ze dat dan kunnen zien) Ik zag een mini boontje met knipperlichtje