Hoi allemaal even weer een vraagje van mij, herkent iemand misschien dit of heeft iemand dit meer gehoord? ik ben nu bijna 32 weken zwanger maar ik groei voor geen meter voel wel de kleine lekker in mijn buik hoor, als de verloskundige het niet vertrouwde had ze mij toch wel doorgestuurd denken jullie niet? veel groetjes jacha
precies! Als ze het niet vertrouwde had ze je wel doorgestuurd! Je kan je spurt nog wel krijgen hoor..hihi, reken er maar op! Dat zijn de striae makertjes op het laatst!
Hai hai. Ik ben weleens waar nog niet zo ver maar ik heb het zelfde probleem. bij mijn jongens groeide ik echt enorm vanaf het begin ik kon al heel snel geen normale broeken meer aan, maar nu ik zie een heel klein bolletje maar thats it. Zelfs mijn oude broeken pas ik nog steeds. Ik was echt een beetje in paniek maar zolang je baarmoeder gewoon meegroeid schijnt het dus inorde te zijn En ik denk ook dat als je VK het niet zou vetrouwen dat ze je idd door zou hebben gestuurd ik neem tenminste aan van wel. xxx Jet
Ik groei net té hard naar mijn zin. De foto onder mijn naam is genomen deze middag, op 16 weken precies. Ik heb die vergeleken met m'n vorige 2 zwangerschappen en het is hetzelfde volume buik van 24-26 weken, en dat is al een heel eind verder! Ik heb zo het gevoel dat ik ga bevallen van een olifant of zo.