-In welke week van je zwangerschap ben je begonnen met de babykamer? -Waar heb je de meubeltjes gekocht? -Hoeveel levertijd zat erop? Er zijn ineens al mensen om me heen die me vragen wanneer we gaan beginnen met het kamertje (er hoeft niet veel te gebeuren) maar ik vind het veel te vroeg! Ik dacht meer aan over een maandje of 3 eens gaan kijken of ben ik dan te laat? Vandaar mijn vragen aan jullie
ik ben ermee begonnen rond de achtiende week geloof ik en bij ons zat er een levertijd op van een week geloof ik maar we hebben de meubels zelf eerder opgehaald...
heb de babykamer van me moeder want me broertje lag er nog in ik heb hem gebruikt bij eva en nou bij onze 2e ook
Ik wil zo begin 2007 beginnen. Ik vind het gewoon fijn als het straks af is. En ik vind het ook leuk om er lekker te gaan verven, vloerbedekking leggen enz. En nu kan ik het allemaal nog, je weet nooit hoe het is als je een stuk verder bent in de zwangerschap... Wij hebben nog geen kamertje besteld oid. We weten ook nog niet wat het gaat worden. (we hebben alleen een ledikantje en commode nodig)
wij zijn begonnen met de babykamer toen ik 25 wken zwanger was schilderen enz. De meubels zelf hadden we al toen ik 15 weken zwanger was, want die hadden we bij een magazijn leegverkoop gekocht (duimeland), en je moest het gelijk meenemen. De kamer is sinds oktober helemaal klaar. alvast succes met het klussen! patricia
ik heb mijn meubeltjes gekocht via marktplaats en heb ze dus ook al binnen wilde geen nieuwe kamer had ik bij mijn eerste ook niet heb de eerste kamer gekocht bij de kringloop en er zelf een persoonlijk iets van gemaakt en dat vond ik zo geweldig dat ga ik nu weer doen
Ik ben geloof ik begonnen rond de 20 weken, langzaam aan eens wat gaan snuffelen, commode en bedje heb ik gekocht bij ikea en ben er heel blij mee, geen levertijd, gewoon gelijk inladen , ben nogal ongeduldig, wilde het natuurlijk gelijk opgezet hebben en dat kan dan gelukkig, verder heb ik er later nog een ladekastje gekocht voor wat extra dingen, vorige week ofzo, ook gelijk meegenomen , zelfs lopen sjouwen wat toch een beetje te zwaar was voor iemand in zijn 8ste maand, allemaal mannen kwamen me helpen was wel grappig
De meubels hadden we al heel vroeg omdat ik die mooi vond en we hebben een 2e hans kamer dus die hadden we al voor me 12e week. We zijn begonnen met de kamer toen we om de 20 weken echo waren geweest op de terugweg zijn we om de verf gegaan en konden we van start. met 26 weken was ie klaar.
Ben begonnen met kopen toen ik ongeveer 25 weken was. Bij Ikea, dus dat kun je meteen meenemen. Inrichten pas heel laat aangezien er eerst nog verbouwd moest worden. Met 37 weken was alles pas klaar. Had gelukkig wel alles met 30 weken al in huis want met 35 weken kreeg ik ineens erg last van m'n heup en kon bijna niet meer lopen. Zou dus aanraden om op tijd de spullen in te slaan want je weet niet of je daar later in je zwangerschap nog toe in staat bent. Veel plezier !
Bij de meeste winkels is er wel een levertermijn. Wij hadden meubeltjes gekocht bij Babyanco en daar zat een levertermijn van 8 weken op. En omdat je met 7 maanden alles klaar moet hebben, zou ik wel op tijd beginnen met kijken..
Volgens mij hebben wij het kamertje ook al wel ff. Was in aanbieding en was dus geen levertijd op, alleen een op=op. Dus ik durfde niet te lang te wachten. We waren wel al vanaf week 12 of zo aan het neuzen, maar wilde niet meteen gaan kopen. Je moet idd rekening houden met een levertijd als je nieuw gaat kopen, en die wil soms welleens wat langer worden dan er beloofd wordt. Groetjes Daphne
wij hebben alles besteld toen ik bijna 21 wk zwanger (met name omdat ze toen een aanbieding hadden die slechts een paar dagen geldig was). Het is nu nog niet binnen. Zou ik week 45/46 geleverd worden (zo'n 5 weken levertijd). Als het goed is komt het dus nog wel dit jaar. Hou voor de zekerheid rekening met een levertijd van zo'n 11 weken, dan zit je volgens mij wel veilig. Of vraag het wanneer je lekker aan het rondkijken bent in de winkel. Maar nu dus nog geen babykamer bij ons.
Rond 17 weken hebben we de babykamer behangen enz.. Met 18 weken hebben we de babykamer besteld bij babyplanet. Er zat toen 12 weken levertijd op maar kregen de kamer al na 10 weken.
toen ik 14 wk was lag het laminaat in de kamer en zijn we begonnen met schilderwerk... alle meubels gratis en tweedehands via familie
Ik ben vanaf week 13 bezig en was met week 19 ongeveer klaar, nu alleen nog de details afwerken. Ik heb bijna alle meubels van marktplaats.
Wij zijn met 8 wk begonnen met de babykamer... moest nog één en ander aan verbouwd worden (muurtje slopen en muurtje bouwen), met 20 weken begonnen met schilderen en dat is nu allemaal af (we doen ook meteen mn dochters kamer dus dubbel werk) Met 30 week is alles af, ligt de vloer erin ed. Meubeltjes hebben we tijdens mn eerste zwangerschap besteld met 12 weken en opgehaald met 20 weken, zat geen levertijd op. Hebben ze gehaald bij een winkeltje met B-keuze modellen (dus modellen waar iets mis mee is) Bij onze meubeltjes was de kleur iets afwijkend dan de bedoeling was in de fabriek maar scheelde wel 500 euro.
Wij zijn denk ik een week of 8 geleden echt begonnen met de babykamer, we moesten nog een hoop doen om het kamertje leeg te halen Nu is alles geschilderd en de meubeltjes staan er ook al. Wij hebben de meubeltjes 2e hands gekocht dus geen levertijd. Alleen de kledingkast hebben we nieuw gekocht en die had een levertijd van 2 weken. Ik heb wel eens gelezen/gehoord van levertijden van 10 tot 14 weken dus ik zou ook niet al te lang wachten als je iets heel speciaals wilt hebben. Aan de andere kant, als je een wiegje/bedje en kleertjes in huis hebt ben je ook al een heel eind toch? Wij zelf wilden het rond de 28 weken af hebben omdat het als het dan zou komen levensvatbaar is, maar dan heb je wel wat anders aan je hoofd als een babykamer En omdat ik al heel vroeg bekkenklachten kreeg en erg moe ben en ik nog wel een aantal dingen zelf wilde doen. Zo heb ik zelf de wieg opgeknapt en een kastje + schilderijtjes voor aan de muur gemaakt en ben nu begonnen met het opknappen van een houten speelgoedkist. En ik was/ben bang dat ik daar met 34 weken echt geen puf meer voor heb. Nu heb ik alles rustig aan gedaan........ Nog wat dingetjes ophangen, een lamp en een gordijn en dan is het helemaal klaar. Ik denk dat als ik 30/32 weken ben het echt helemaal af is!
Hoi hoi! Wij hebben de meubeltjes met 21 weken besteld, we konden ze begin december ophalen. (hebben we nog niet gedaan) Aan de kamer zelf zijn we pas 2 weken geleden echt begonnen met opruimen enzo. Pas de laatste week wil het een beetje opschieten. Nu hoeft er alleen nog maar een andere vloer in en halen we meubeltjes volgende week op. Als het kindje nu wordt geboren, mag het toch nog lang niet mee naar huis. En in de tussentijd wilt mijn (schoon)vader de meubeltjes ook wel in elkaar zetten, mochten we te "laat" zijn.
Met mijn eerste zwangerschap ben ik vroeg begonnen met de babykamer... maar nu heb ik de babykamer van mijn zoontje alleen moet nog de kamer behangen worden dat is alles.. maar ben mij wel druk aan het maken .... en nieuwe accesoires , gordijnen moet ook nieuwe gehangen worden..